Fitness Seller

Hoe heb jij dit forum gevonden? (1 bezoeker)

Hoe heb jij dit forum gevonden?


  • Totaal stemmers
    167
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Geen idee meer. Ondertussen al 10 jaar geleden ook :roflol:
 
Via Google toen ik naar fitness gerelateerde dingen aan het zoeken was.
 
Ik zit hier al bijna 11 jaar casuls, hoe moet ik dat nog weten?
 
Via google of via bb.com

één van de twee
 
Heb even heel ver teruggedacht en weet weer wat mijn eerste keer op DBB was.
Ik had toen bij de tuinen een pot whey gekocht.
Mijn ouders, vooral moeder, waren hier helemaal niet blij mee en vroegen gelijk of er geen anabolen in zaten.
Ik etiket lezen, niks vinden en nazoeken op internet.
Hier was toevallig al een topic over geschreven, conclusie was volgensmij iets van was het maar zo dan kon ik goedkoop kuren.
Gelukkig veel bijgeleerd sinds 6 jaar geleden :D
 
Facebook nog steeds 0, dacht al wel dat het andere sites niet helpt, integendeel.
 
Facebook nog steeds 0, dacht al wel dat het andere sites niet helpt, integendeel.
Komt misschien doordat het grootste gedeelte die de pagina van BBNL hebben geliket al actief waren op BBNL?
Of heeft BBNL ook sponsored posts zoals het topic van JW?
 
Of heeft BBNL ook sponsored posts zoals het topic van JW?
nee, maar je zou denken dat vrienden van dbbrs op FB zich zouden aanmelden, maar ik vrees eerder dat FB meer kwaad dan goed heeft gedaan aan andere communities. Toen FB er nog niet was, waren er meer registraties en bezoeken dan nu.
 
nee, maar je zou denken dat vrienden van dbbrs op FB zich zouden aanmelden, maar ik vrees eerder dat FB meer kwaad dan goed heeft gedaan aan andere communities. Toen FB er nog niet was, waren er meer registraties en bezoeken dan nu.

Denk dat dit ook te maken heeft met het woord Bodybuilding.
Vrienden van mij zijn serieus met krachttraining bezig, 3/4x in de week.
Zij noemen zichzelf echter geen bodybuilder en willen daar ook van weg blijven.
Bodybuilder zien velen toch echt als bovennatuurlijk gespierde gasten in een string met GH buik (hun mening he niet de mijne :D).
Zij zouden eerder een video kijken van Fit bloggers en zien die gasten ook niet als bodybuilders.
Terwijl een groot deel waarschijnlijk zelfs kuurt...

Aan de ene kant scheelt dit miss aanloop, maar aan de andere kant filtert het ook wel de ruis denk ik.
Want zouden dat soort gasten serieus gaan bodybuilden?
Denk dat als zij op een gegeven moment serieuzer worden en bewust zijn van op voeding te letten, belang trainingsschema etc. etc dat ze vanzelf naar dit forum komen.
Zo is het ook met mij gegaan, na 6 jaar wilde ik weer serieus aan de bak en wil hier voorlopig niet weg.
Leer ik veel teveel voor.
Blijft een lastig segment bodybuilders, en relatief klein in Nederland, maar de community hier is wel echt top!
 
Ja goed punt, terwijl bijv. in de VS het minder eng wordt bekeken volgens mij, is het hier nog altijd een heel niche iets. Terwijl het voor mij gewoon gaat over iedereen die oefeningen doet om kracht, volume, en fitheid te verbeteren. Dit forum richt zich ook zeker niet alleen op de hardcore BB die steeds breder wil worden, maar op iedereen die traint en gewoon een voor hem/haar goed fysiek wilt. Bedankt! :)
 
Big-T Just my 2 cents:

Ik denk toch wel dat het verlies van B&F als sponsor ook een rol speelt.
Ten tijde van het oude forum, waren er erg veel 'noobs' die zich lid maakten omwille van hun vragen omtrent b&f producten.
Ralf en zijn team sprongen hier erg goed op in... In elke reactie promoten ze hun producten, werd alles netjes gelinkt...
Bepaalde merknamen kwamen erg veel voor in een topic etc, wat toch betere google zoekresultaten oplevert imo.
Desondanks hun fraude, zijn en blijven zij erg grote spelers op de markt.
Zoals hier boven gezegd is geweest, een klein deel heeft daadwerkelijk interesse in BB, de meeste willen gewoon iets doen aan hun lichaam/conditie.
Dat B&F vragentopic draaide erg goed en er waren dagelijks 10 creatine en 20 whey perfection topics om het zo te stellen...
Na hun vertrek, is het maar stilletjes in die secties.... Denk trouwens ook dat ze niet echt schade hebben geleden na de onthulling destijds.
Zoals gezegd de meeste mensen liggen daar niet van wakker, ze hebben een award logo op hun site, dus moet het wel goed zijn in hun ogen.
En als je kijkt naar de producten die ze allemaal niet uitvinden...
Maar genoeg over hen, ik wil geen slapende honden wakker maken, die -20% grappen zijn echt zo afgezaagd...

Een tweede puntje is, dat het allemaal een beetje samen viel met de vernieuwing van het forum.
Google nam nog niet alles goed op vermoed ik, vandaar veel minder druk hier buiten vroeger.
 
Facebook nog steeds 0, dacht al wel dat het andere sites niet helpt, integendeel.

De Facebook pagina van het forum is dan ook niet meteen sprankelend te noemen, zou wel wat meer actie op mogen zijn
 
Seppuku Ik had B&F niet voor niets gekozen als sponsor;) Maar het was voor ons simpelweg niet meer houdbaar om een verdere samenwerking nog te verdedigen. De fout ligt niet bij ons, ook al hadden we een goede samenwerking met wederzijdse voordelen. Ik denk echter dat je het belang van B&F wat overschat als je insinueert dat B&F belangrijk is voor onze huidige en toekomstige traffic. Onze traffic is altijd organisch (via de Google/SE SERPS) ontstaan en binnengekomen. Wij groeien omdat we unieke content voorzien aan de grote zoekmachines. Dit zal in de toekomst niet anders zijn. Wij geven verder 0,0 euro uit aan marketing in de media, vergeet dit niet. Maar als er één bedrijf verantwoordelijk is voor verminderde activiteit dan zal het eerder Facebook zijn. Ook zijn er de laatste jaren enkele sterke concurrenten (fora) bijgekomen, dus je deel van de koek wordt sowieso kleiner, ook al blijf je wel de marktleider.

De herindexering door Google e.a. SE is geslaagd en we zien hieromtrent geen problemen op dit moment. Bedankt voor je kritische blik toch, houdt mij ook scherp ;)

De Facebook pagina van het forum is dan ook niet meteen sprankelend te noemen, zou wel wat meer actie op mogen zijn
Inderdaad, er zijn in het verleden een aantal mensen aangesteld voor het beheer van de content, want ik heb ook maar een beperkte hoeveelheid tijd. Maar meer beheerders zijn altijd welkom, men hoeft mij maar een convo te sturen.
 
Big-T Bedankt voor de heldere uitleg. Mijn redenering was het volgende:
Stel ik ben een totale beginner die net een pot whey heeft aangeschaft.
Ik ben niet zo zeker over hoeveel scheppen ik nu kan of mag nemen, dus ik google:
'whey perfection hoeveel scheppen' (daarnet eens gedaan ook) en dit forum staat toch nog steeds bovenaan als resultaat.
Ik lees een aantal topics, blijf wat verder lezen etc... (dit was mijn visie op hoe mensen dit forum zouden kunnen ontdekken)
De rest van mijn redenering staat in mijn vorige post.
Wat je zegt over hun belang klopt inderdaad ook wel. :) Sowieso is dit forum iets waar je trots op mag en kan zijn.
En dat lijkt mij wel het belangrijkste. Keep it up!
 
Big-T Just my 2 cents:

Ik denk toch wel dat het verlies van B&F als sponsor ook een rol speelt.
Ten tijde van het oude forum, waren er erg veel 'noobs' die zich lid maakten omwille van hun vragen omtrent b&f producten.
Ralf en zijn team sprongen hier erg goed op in... In elke reactie promoten ze hun producten, werd alles netjes gelinkt...
Bepaalde merknamen kwamen erg veel voor in een topic etc, wat toch betere google zoekresultaten oplevert imo.
Desondanks hun fraude, zijn en blijven zij erg grote spelers op de markt.
Zoals hier boven gezegd is geweest, een klein deel heeft daadwerkelijk interesse in BB, de meeste willen gewoon iets doen aan hun lichaam/conditie.
Dat B&F vragentopic draaide erg goed en er waren dagelijks 10 creatine en 20 whey perfection topics om het zo te stellen...
Na hun vertrek, is het maar stilletjes in die secties.... Denk trouwens ook dat ze niet echt schade hebben geleden na de onthulling destijds.
Zoals gezegd de meeste mensen liggen daar niet van wakker, ze hebben een award logo op hun site, dus moet het wel goed zijn in hun ogen.
En als je kijkt naar de producten die ze allemaal niet uitvinden...
Maar genoeg over hen, ik wil geen slapende honden wakker maken, die -20% grappen zijn echt zo afgezaagd...

Een tweede puntje is, dat het allemaal een beetje samen viel met de vernieuwing van het forum.
Google nam nog niet alles goed op vermoed ik, vandaar veel minder druk hier buiten vroeger.

Blij dat die gasten geen sponsor meer zijn dan. Het houdt de amateurs weg en bovendien geef ik mijn geld liever uit bij Musclemeat dan bij B&F.
 
Blij dat die gasten geen sponsor meer zijn dan. Het houdt de amateurs weg en bovendien geef ik mijn geld liever uit bij Musclemeat dan bij B&F.
Ik wist niet dat muscle meat ook whey enzo verkocht. Nice!
 
Back
Naar boven