AndroidHealthClinic

Hoe heb jij je achterliggende spiergroep(en) eindelijk doen groeien?) (1 bezoeker)

ik heb mijn achterliggende spiergroep doen groeien door:


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Zo,wat zijn de ervaringen hier?
 
door ze meer dan 1 keer per week te trainen,zijkant schouders lopen (vind ik zelf dan toch)achter, een beetje van hoefeningen gewisseld en meer dagen schouders trainen en het trekt stilletjesaan wel bij :D
 
??? over welke spiergroep gaat het hier eigenlijk.

en jah natuurlijk. Schema aanpassen; oefeningen, reprange, weekindeling heroverwegen, hoger of tijdelijk lager in de gewichten gaan zitten etc etc.
 
Mijn zijkant schouders liepen (lopen) ook achter, maar eindelijk heb ik een manier gevonden om ze te laten groeien en dat was ze gewoon uitputten.

3 setjes Dumbbell One Arm Lateral Raise

2 setjes gewoon en een dropset tot 3 kilo (laagste gewichten).
 
mijn armen(biceps triceps onderarmen) liepen achter.dus heb ik een halv jaar de armen 2 keer getraind en de borst rug schouders 1 keer.heeft perfect geholpen.
 
Benen waren altijd wat minder dan mn ub, oplossing: 2x per week heel intensief squatten, max effort, high reps, alles, als het maar echt hard trainen was. Dit icm veel eten = 7cm op m'n benen in een paar maanden.
 
Benen waren altijd wat minder dan mn ub, oplossing: 2x per week heel intensief squatten, max effort, high reps, alles, als het maar echt hard trainen was. Dit icm veel eten = 7cm op m'n benen in een paar maanden.

geloof jij in een "heavy day" en "light day"?
 
Kwa gewichten doe ik nu wel zoiets, maar dan is de light day enkel kwa gewicht minder, kwa inspanning zal het nog veel zwaarder zijn dan de heavy day omdat je hoger in herhalingen gaat.
 
Kwa gewichten doe ik nu wel zoiets, maar dan is de light day enkel kwa gewicht minder, kwa inspanning zal het nog veel zwaarder zijn dan de heavy day omdat je hoger in herhalingen gaat.

ben van plan om dit ook eens te proberen(in mijn geval borst)
 
van 1x per week naar 2x per week/ 3x in 2 weken dus net ff iets vaker
 
Meer trainen! Door wel 4x of meer:cool:
 
Meer trainen is zelden de oplossing. Harder trainen is destemeer
 
mijn biceps lopen flink 8er, ga nu eens proberen om ze 2 keer in de week te doen, en dan per training 2 verschillende oefeningen...dus bijvoorbeld:
Dag 1 : 4 sets preacher curls, 4 sets hammer curls
Dag 2: 4 sets cable curl, 4 sets dumbbell curls

kjijken of dit een beetje effect heeft, hoop het wel!
zou dit niet werken dat was ik dit van plan:

mijn armen(biceps triceps onderarmen) liepen achter.dus heb ik een halv jaar de armen 2 keer getraind en de borst rug schouders 1 keer.heeft perfect geholpen.
 
mijn biceps lopen flink 8er, ga nu eens proberen om ze 2 keer in de week te doen, en dan per training 2 verschillende oefeningen...dus bijvoorbeld:
Dag 1 : 4 sets preacher curls, 4 sets hammer curls
Dag 2: 4 sets cable curl, 4 sets dumbbell curls

kjijken of dit een beetje effect heeft, hoop het wel!
zou dit niet werken dat was ik dit van plan:

Persoonlijk vind ik dat na een zware training de volgende dag enkele lichte set doen.

Twee keer per week? je doet ook nog rug enz dus alles heeft effect op je biceps.
 
vreten en overtrainen ... werkt telkens weer voor mij ;)
 
synthol inspuiten:dunno:

Nee, ik dacht ook ze tweemaal per week trainen met minimum 3 dagen rust ertussen. Je kan zoveel proberen, ze uitputten, meer setjes, minder herhalingen met meer setjes, veel herhalingen,...
 
Hangt ervan af welke spiergroep. Benen door ze meermaals per week aan te pakken. Armen door ze trainen wanneer ze nog niet uitgeput zijn. Dus biceps niet na rug en triceps niet na borst. Dat heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
 
Back
Naar boven