MuscleMeat

Hoe het beste HCG te ztten ?

Bezoekers in dit topic

Salden

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
616
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
91kg
Nu in de 4e week van mijn 12 weken kuur ben ik begonnen met HCG.

Ik heb daarbij 2000iu vermengd met 2 ml steriel water en dit in 3 spuiten opgezogen.
Die gebruik ik dan verdeeld over een 2 weekse periode, warna ik hetzelfde ga doen met de andere ampullen.
De twee andere spuiten liggen netjes schuin omhoog met de beschermdoppen op de naalden in de koelkast bovenin.

Gisteren heb ik het voor het eerst in de buik gezet en het viel mij op dat het behoorlijk brandde, waardoor ik de 0,6 ml heb verdeeld over 3 plaatsen.

De naald heb ik er elke keer schuin ingezet zodat het HCG mengsel in het buikvet kwam.

Graag jullie advies.
 
Is toch gewoon goed?
 
Dus dat branden is heel normaal ?
 
Sommigen hebben er last van ja.
 
Voor zover ik weet hoor je hcg intramusculair te zetten zoals het bij mij op de doosje staat.

Maar volgens jullie kan dit dus ook subcutaan?
 
Kan beide, geen probleem!


Suat zei:
Voor zover ik weet hoor je hcg intramusculair te zetten zoals het bij mij op de doosje staat.

Maar volgens jullie kan dit dus ook subcutaan?
 
het beste is toch 500iu per week, of om de 5 dagen voor hcg tijdens de kuur om atrophie tegen te gaan of ben ik mis?
 
Naar wat ik gelezen heb wordt het meeste aangeraden om tijdens de kuur vanaf ongeveer de 4e week 500iu per 4-5 dagen te zetten.

Toch ken ik een aantal grote jongens die eens per 2 weken 2000iu zetten.
Niets mengen, verdelen en bewaren, maar klaarmaken en zetten.

Omdat ik 750ml Testo Enanthate p/week neem , verdeeld in 500ml per keer , 3x over 2 weken , heb ik de HCG ook zo verdeeld. Dus 3x per 2 weken.

In mijn geval ongeveer 650iu per keer,vanaf de 4e week tot het eind van de kuur.
Daarna PCT.
 
ik hoop niet dat je 750ml zet , dat zou wel een feestje zijn in je lichaam dan!
en ja ik ga het ook gewoon zo doen, 500iu om de 5 dagen , ik meng 5000iu met 10ml bact.. water en dan in de koelbox op me kamer!
 
Kijk maar eens op het logboek forum ;daar staat mijn kuur.
En morgen ben ik 4 weken bezig en ondertussen al 8 kilo zwaarder.

En wat 750 ml Testo p/week betreft ; de echter grote jongens gebruiken zo'n shot wel 2x p/week.
En daarnaast nog een hoop extra dingen.

Het voelt tot nu toe goed.
Ik train nu al 28 jaar en dit is mijn 4e kuur in al die jaren.

Zoveel jongens heb ik zien gaan en komen.
Luisteren naar je lichaam is een van de belangrijkste dingen.

Eerst het maximale uit jezelf halen en pas daarna aan AAs denken en eventueel beginnen.

Wat de HCG betreft nog een vraag : hoe schuin moet de naald erin ?
Bijna plat op de huid zodat je vlak onder de huid spuit of iets meer rechtop zodat het dieper komt ?

Van de drie spuitplaatsen op de buik heb ik twee blauwe plekken gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven