AndroidHealthClinic

hoe hoog scoort hg hgh

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
ik zie hier veel serumtesten voorbij komen om het kwaliteit te laten van van bepaalde merken hgh

nu vroeg ik mij af welke waarde hg hgh ongeveer zou scoren op een serumtest

ervan uitgaande dat er ook 10iu gezet wordt (im of sq?) en na 3 uur bloed wordt geprikt.

zonder deze waarde zegt een serumtest toch niks?

ik las dat hg rond de 25 30 ug/l moest liggen toch zie ik soms serumtesten boven de 30, is deze ug dan hogergedoseerd dan 10iu
 
Wat ik lees op buitenlandse fora is dat je beter op igf waardes laat controleren.

Er zijn namelijk goedkopere peptides die ook je hgh serum laten stijgen maar dan niet je igf.

Maand lang 5iu zetten en dan op igf testen is wat ik vaak lees.
 
klopt dit was ik ook tegen gekomen toen ik mij aan het inlezen was, meeste willen alleen geen maand voor niks zetten denk ik haha.


was gewoon nieuwschierig hierna omdat je wel veel serumtesten ziet maar zonder te weten welke waarde het hoort te zijn zeggen die cijfers niks
 
klopt dit was ik ook tegen gekomen toen ik mij aan het inlezen was, meeste willen alleen geen maand voor niks zetten denk ik haha.


was gewoon nieuwschierig hierna omdat je wel veel serumtesten ziet maar zonder te weten welke waarde het hoort te zijn zeggen die cijfers niks

Een maand voor niets zetten of een jaar lang denken dat je goede GH zet omdat je GH Serum goed getest is destijds.. You do the math :dunno:
 
Serum test zegt niet alles inderdaad. IGF testen blijft het beste.
 
Om dit wat oudere bericht nog van nuttig informatie te voorzien.
Ik had 14 op een HG GH, 10 IU, 3,5 uur prikken na injectie.

serum GH usually starts to rise after 2 hours, peaks by 4 or 6 hours and drops back to near baseline levels 12 hours after s.c. GH administration. A great variation in the amplitude of peak levels was observed among the patients.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10614529

Serumtests van verschillende personen vergelijken is dus vrijwel zinloos vermoedelijk.
Kortom, zelf al je merken testen en dan kun je voor jezelf bepalen welk merk je het meest vertrouwd.
 
En bij UG gh moet je eigenlijk elke batch testen, en dan nog...

Zekerheid heb je nooit. Ik zet peps + gh, heb ooit eens IGF laten testen en die was veel te hoog natuurlijk. Vraag is dan door wat. Waar ik op afga is CTS. Als ik tijdens blasten verhoog krijg ik er steeds last van, goed teken denk ik dan.
 
Even een bump:

10iu HG (NL apo) IM gezet 3 uur voor bloedafname:

GH 35.70 ug/l
IGF 62.8 nmol/l (480 ng/ml) na 4 weken op 4iu
 
En bij UG gh moet je eigenlijk elke batch testen, en dan nog...

Zekerheid heb je nooit. Ik zet peps + gh, heb ooit eens IGF laten testen en die was veel te hoog natuurlijk. Vraag is dan door wat. Waar ik op afga is CTS. Als ik tijdens blasten verhoog krijg ik er steeds last van, goed teken denk ik dan.

Maar die CTS kan ook het gevolg zijn van langdurig excessief vocht vasthouden. Hogere dosering betekent vaak ook meer vocht, in elk geval bij de meeste UGL, dus ik zou dat niet zonder meer aannemen voor iets positiefs. CTS is dat überhaupt natuurlijk ook niet, iets positiefs.
 
Maar die CTS kan ook het gevolg zijn van langdurig excessief vocht vasthouden. Hogere dosering betekent vaak ook meer vocht, in elk geval bij de meeste UGL, dus ik zou dat niet zonder meer aannemen voor iets positiefs. CTS is dat überhaupt natuurlijk ook niet, iets positiefs.
Ik heb een dubbele cts operatie achter de rug .. ik ben er vrijwel zeker van dat dit met de zuiverheid van hgh te maken heeft .. ik nam eerst 2 jaar 5 iu originele Nederlandse geno toen overgestapt naar een toen der tijd hoog aangeschreven ug hgh .. de dosis ook op 5 iu gelaten me wangen werden waterballonnen..zo goed gelovig als ik naar mijn source was de fout bij mezelf gezocht voeding ed....later kwamen er gigantische cts klachten zo erg dat ik direct aan beide polsen ben geopereerd ... hierna enkel nog pharma hgh gebruikt boeit last... toen na een tijdje nog een keer een goed aangeschreven ug hgh gebruikt en ondanks dat ze mijn banden hebben losgeslagen kwam direct de druk op mijn handen en polsen terug .... ik zit veel op buitenlandse forum omdat dit forum zwaar preuts en kut is tov aas en hgh en de dingen eromheen bespreken ...hier word veel meer gekeken naar de productie en ze lopen ook voor tov ons Hollanders... de homebrew lijkt me niet zo spannend dat kan iedereen met de juiste bestanddelen en een kookpit... maar daar word dus ook door homebrewers gevriesdroogde peptide en hgh geproduceerd .. het is enkel een mening maar het lijkt mij dat mensen zonder licentie niet in staat zijn om thuis hoogwaardige stabiele hgh te maken ...
 
Back
Naar boven