XXL Nutrition

Sticky Hoe hou ik mijn computer schoon?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 110
  • Weergaven 33K
  • Volgers 41

Bezoekers in dit topic

1. Configuratiescherm -> software en tief alles weg wat je niet nodig hebt
2. CCleaner
3. Zo nu en dan scannen met Windows Defender, en real time beveiliging aanzetten.
4. MBAM zetten op wekelijkse scan

Dan ben je al een heel eind met 5 min tijd per week. Ik snap alleen nooit waarom zoveel mensen zo weinig weten van computers/Windows. Als ik een auto heb hoor ik toch ook te weten hoe ik olie peil/bandenspanning controleer etc? Waarom verwachten mensen dat een pc altijd maar door blijft draaien zonder onderhoud? Neem dan een iOS device.
 
Ik zet 1x per half jaar me ghost van windows terug en voor de rest doe ik er niks aan.
 
bleepingcomputer.com heeft wel goede software om je pc te cleanen.
 
Hackintosh :thumbup:
 
In, lezen voor straks. Kut DBB ads ook overal :D
 
Dat een Mac ook een PC is misschien? :cool: Snap overigens niet waarom een Mac persé beter zou zijn.
Tuurlijk, maar dan kan je toch geen onderscheid maken :duh:

Mac is stabiel zoals linux maar heeft een betere/makkelijkere interface. Windows is zowel onstabiel als kut interface :roflol:
 
jongens, ik heb een malwareding geloof ik. Word steeds op websites waar ads staan geredirect via 'stamplive' naar livejasmin en andere gare sites. Ik heb malwarebytes anti-malware gedraaid en een zwik dingen verwijderd, maar het is er nog steeds... Bij configuratiescherm heb ik niks kunnen vinden wat geïnstalleerd is sinds dit gebeurt. Iemand tips?

mm een adblocker ingesteld bij extensies en het lijkt te werken..
 
Laatst bewerkt:
Dat een Mac ook een PC is misschien? :cool: Snap overigens niet waarom een Mac persé beter zou zijn.
Dat is ie ook niet, dat heb ik nooit gezegd(dacht ik)/..
mijn PC(Personal Computer) is altijd beter dan een Mac
tongue1.gif
omdat ik daar zelf wat aan doet...
 
Laatst bewerkt:
de inhoud van een mac verbaast me soms wel, kunnen beter onderdeln in ymaar wordt niet gedaan, wel de volle prijs gevraagd,...
De pro Mac kan je wel nog betere onderdelen geven maar de prijs blijft idd hoog. De iMacs hebben eigenlijk geen top specs nodig, het OS draait altijd wel vlotjes (efficienter dan andere computers) dus dan besparen ze daar op. Nu ik moet zeggen dat ik van 8 naar 32GB geheugen ben gegaan en daar niet veel van heb gemerkt. Game er wel niet mee, maar dat doe je ook beter met een pc of gameconsole.
 
Blij dat ik veel op mijn chromebook werk . Hoef niks geen virusscan of onderhoud
 
Kan wel hulp gebruiken, af en toe als ik op wat klik zoals het openen van een topic, opent hij een andere pagina of gaat hij naar een pagina. Voorbeeld: Misschien Big-T
smr9uc.png
 
I painted my laptop black but it doesn't run faster.
 
Back
Naar boven