MuscleMeat

Hoe houd je je weightlifting log bij? Edited: en ook hoe houd je je eten bij?

Bezoekers in dit topic

Microsoft Excel

of

Google Spreadsheets is ook goed ( maar meer bugs )

Training, repcount/stronger/tracked.gg (in volgorde van features)
Voeding, food app (vind myfitnesspal klote)
Wellicht heeft tracked.gg ook voeding tracking erin, heb deze zelf nog niet geprobeerd omdat ik erg gehecht ben aan stronger)
->heeft sowieso ook stappenteller

Training: Hevy (betaalde versie, kan ook gratis maar dan zit er een limiet in opgeslagen workouts)
Voeding: MyFitnessPall

Met Hevy kan je alles mooi loggen en terugzien. Zo kan je mooi je progressie volgen + evt terugkijken waarom er geen progressie is.
Plus je kan mensen volgen en hun workouts bekijken en vergelijken met je eigen schema en/of 1 rep max etc.

Gebruik sinds een tijdje Gravitus voor trainingen. Eén van de betere apps die ik heb gebruikt - Simpel, mogelijkheid om failure, partials, etc. mee in te vullen, inzichtelijk hoe je load over tijd verandert, etc.
Voor voeding al meer dan een jaar op MacroFactor, wat bij uitstek de beste berekening van TDEE heeft en kcal/macros op basis van je gewicht en voeding aanpast naar je doel.

Notities op je iphone gewoon of moeten jullie allemaal een hardcore logboekje waar je in de gym mee paradeert alsof je een nerd bent.

Leven in een digitale wereld en men gaat als een debiel pen en papier gebruiken, alsof je een grasmaaier thuis hebt en je liever het gras maait met een schaar.

Grote telefoons laat ik altijd uit mijn handen vallen :roflol:
Gebruik nu repcount, bevalt prima 😊

Ik hou het eigenlijk niet meer echt bij alleen belangrijke compounds.

Als ik bijv. triceps overhead cable doe en ik krijg niet volledige stretch. Telt het dan als 1 hele rep? Of een halve rep? Of 1/4 rep? Hoe TF moet ik dit opschrijven? Ik probeer nu altijd de laatste set te verzwaren maar geen idee hoe je zoiets moet noteren dus ben gewoon gestopt.

Notities op je iphone gewoon of moeten jullie allemaal een hardcore logboekje waar je in de gym mee paradeert alsof je een nerd bent.

Leven in een digitale wereld en men gaat als een debiel pen en papier gebruiken, alsof je een grasmaaier thuis hebt en je liever het gras maait met een schaar.
Ik vind het heerlijk geen telefoon bij me te hebben in de gym.

• Love
Waarderingen: marina1975
Terug
Naar boven