XXL Nutrition

Hoe houden jullie motivatie?

Bezoekers in dit topic

kevin_

Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
65kg
Vraagje : Hoe houden jullie motivatie om naar de sportschool te gaan? Het lijkt me erg tof om goed bezig te zijn met je lichaam en progressie te maken, vanaf mijn laptop heb ik erg veel motivatie, en heb vaak maandabbonomenten gehad bij de sportschool, maar na een paar weken is mijn motivatie weer weg en ga ik niet meer, hoe houden jullie de motivatie?

groeten kevin
 
Het graag genoeg willen. En even door die motivatie dip heen gaan, dan wordt het een gewoonte.
 
Jezelf realistische doelen stellen en ook blijven gaan wanneer je er even geen trek in hebt. Zoals RFFNCK zegt: het moet een gewoonte worden. Dan baal je als je een keer niet kunt trainen.
 
maar na een paar weken is mijn motivatie weer weg en ga ik niet meer, hoe houden jullie de motivatie?


als je na zo'n korte periode het al niet meer kunt opbrengen om naar de sportschool te gaan

is het misschien een verstandige keuze om een sport te zoeken die beter bij je past, dit is geld wegggooien,


gebrek aan motivatie moet normaal gesproken pas komen na jarenlang trainen waarin je fases hebt

met blessures of waarbij de progressie te wensen over laat of in een dip zit na een kuur
 
Je moet doen wat je leuk vind. Dan kijk je er elke dag naar uit.

Of je stelt jezelf een doel wat je graag wilt halen, en ga daar voor.
 
als je na zo'n korte periode het al niet meer kunt opbrengen om naar de sportschool te gaan

is het misschien een verstandige keuze om een sport te zoeken die beter bij je past, dit is geld wegggooien,


gebrek aan motivatie moet normaal gesproken pas komen na jarenlang trainen waarin je fases hebt

met blessures of waarbij de progressie te wensen over laat of in een dip zit na een kuur

Dit dus.
 
Voor mij is het meestal geen last, fucking love this shittt... en mocht het een periode voorkomen dat ik er minder plezier in heb dan zeg ik tegen mijzelf: wil je een nog grotere pussy zijn dan je nu bent?
 
Een trainingsschema of een sport doen die je leuk vindt.
 
Bodybuilding of fitness is een beetje een ondankbare ''sport'' omdat er niet snel resultaten zichtbaar zijn en het meer draait voor veel te laten. Ik kon het niet meer goed opbrengen en ik doe nu ook andere sporten en train nog 2x fullbody waardoor ik niet meer constant denk aan juist eten en niet genoeg slaap. Misschien dus nog een andere hobby of sport?
 
i rather be dead than average
 
E555BDE7-7C60-4A46-A299-C873E104DFE9.jpeg
 
Door gewoon te werken aan een leuke levenstijl, en daar past fitness in, en mijn homegym natuurlijk!
 
Door intrinsiek gemotiveerd te zijn. Een doel hebben waarvoor je het doet. Voor mij is dat een verbetering van mijn gezondheid. (meetbaar). Voo mij is zomer geen motivatie om 40 uur te werken en 6 x te trainen
 
Vraagje : Hoe houden jullie motivatie om naar de sportschool te gaan? Het lijkt me erg tof om goed bezig te zijn met je lichaam en progressie te maken, vanaf mijn laptop heb ik erg veel motivatie, en heb vaak maandabbonomenten gehad bij de sportschool, maar na een paar weken is mijn motivatie weer weg en ga ik niet meer, hoe houden jullie de motivatie?

groeten kevin
En? Kevin met welgeteld 1 post, ben je nu wel gemotiveerd?
 
Als ik niet kan sporten word iK GEK JONGE. AL IS HET MAAR ÉÉN SETJE DEADLIFTS.
 
Vvanaf mijn laptop heb ik erg veel motivatie, en heb vaak maandabbonomenten gehad bij de sportschool, maar na een paar weken is mijn motivatie weer weg en ga ik niet meer, hoe houden jullie de motivatie?
Dit lijkt op een klassiek geval. Vanaf de laptop met of zonder muziek dagdromen bij hoe je eruit zou kunnen c.q. willen zien, om vervolgens de realiteit te ontmoeten in de gym met het gewicht in de hand terwijl je jezelf ziet zwoegen in de spiegel. Oplossing? Realistischer worden. Ontdek in plaats daarvan wat je leuk vindt en hou dat vast, verdiep je in voeding en manier van trainen. Heb GEDULD en toon discipline.
 
Back
Naar boven