Fitness Seller

Hoe iemand zijn adres vinden?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juriaan

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
He gasten, ik wil een oude klasgenoot van me opzoeken, maar ik weet zijn adres niet, heb wel zijn voor en achternaam alleen hij woont nog thuis. is er missch een info nummer waar je dit kunt opvragen? iig telefoongids lukt niet want er bestaan wel 1000 jansen's :D

Thanx

kijk es ff rond op de site van kpn, volgens mij heb je daar wel zo'n zoekfunctie voor adres & naam.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx jongens ik hoordde net dat het via de KPN info lijn kan, wat zal hij verrast zijn :)

Nee maaarrrr!!!!
Een welhaast serieuze reply van Poekie!

Allemaal Karma gevena aan Poekie, misschien knapt ie ervan op!!! :D

hehe

op knappen, zal me goed doen. (kom maar met die karma)

Nee ik heb ooit eens geprobeer mijn ex op te zoeken op het internet, ben zo benieuwd hoe het met haar gaat. vandaar
wil haar nog wel een keertje in de kont nken

JOpie

Die karma heb je meteen verspeeld haha!

Ik wist dat je het niet kon laten om meteen weer een vlees-gerelateerde opmerking te plaatsen...ach wat jammer..dan toch maar liever je ex opzoeken lol :D:D:D

Vanaf zondag, 12:00 in alt.binaries.nl en alt.binaries.boneless zoeken naar "120795".

Omschrijving:
CDfoon zakelijk 4 van 2003 met d e data bijgewerkt t/m november 2003.
Tool voor het rippen staat op de cd en heet Foondump-v309

Met de tool om te rippen (kruiwagen, pepernoot, tuinschep etc) kun je de database omzetten in een text bestand en deze later weer inlezen in een database zoals FilemakerPro of Access. Voordelen hiervan:
Verloopt nooit,
Zoeken op nummer, straat postcode met huisnummer etc.
De database met gegevens (naam tel etc) is bijgewerkt tot 24 november 2003

Anders bij FTD aanmelden en dan zie je vanzelf wel wannier 'ie precies start met uppen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven