AndroidHealthClinic

Hoe ik herstel van cheat days ( me eerste vlog )

Bezoekers in dit topic

Herkenbaar.

Ik weet ook nog toen ik mijn eerste video maakte... het is inderdaad erg raar en moeilijk om over te komen zoals je zou willen overkomen, ik heb er ook nog steeds moeite mee om vlot over te komen zoals ik in het echte leven ben.

De enige vraag is wat is de reden dat je wil vloggen? Kruipt namelijk enorm veel tijd in, en je krijg vaak reacties die je liever niet hoort.

Ik persoonlijk doe het gewoon voor mezelf zodat ik er later opnieuw naar kan terugkijken. Een video-dagboek zeg maar. Zo zie ik welke weg ik heb afgelegd (zowel goed als slecht). ook kan je bepaalde momenten herbeleven door je video’s opnieuw te bekijken (zoals oude foto’s bekijken maar dan hetzelfde met video’s). Is echt soms lachen.

Maar ook kan je misschien hier en daar onbewust iemand motiveren (en inderdaad misschien ook mensen met een verstandelijke beperking, wat ook zij hebben motivatie nodig).;):p

Jammer genoeg heb ik je filmpje ook niet kunnen bekijken.

Mislukken kan gebeuren.. maar als je opgeeft ligt dit aan jezelf. Dus als je dit graag doet, zou ik zeggen gewoon doorgaan.
 
Wat is jou kanaal?
 
Back
Naar boven