Fitness Seller

Peiling Hoe intelligent ben jij? (1 bezoeker)

Hoe intelligent ben jij?

  • Ver beneden gemiddeld

    Stemmen: 9 9,9%
  • Beneden gemiddeld

    Stemmen: 2 2,2%
  • Gemiddeld

    Stemmen: 22 24,2%
  • Boven gemiddeld

    Stemmen: 33 36,3%
  • Ver boven gemiddeld

    Stemmen: 25 27,5%

  • Totaal stemmers
    91

Bezoekers in dit topic

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2013
Berichten
8.924
Waardering
8.945
Dag kinders,

Ik mis de topics en polls uit the Good Old Days waarin de meest vreemde vragen naar voren kwamen. vaak kwamen deze voort uit enige mate van onzekerheid van de TS, ik herinner me zo; hoe vaak was je je gym broek, hoe intelligent ben je, hoe veel verdien je maandelijks, etc.

nu we allemaal volwassen en super zeker zijn geworden van onszelf, worden deze topics ook niet meer geopend. Jammer natuurlijk! Er kwamen immers vaak leuke discussies uit voort.

goed, ik offer me op met deze. Enkele bullet points die motiveren tot nadenken:
- wanneer ben je intelligent
- heeft sociale capaciteit ook met intelligentie te maken?
- welke opleiding iemand heeft genoten
- is intelligentie erfelijk?

ik ben benieuwd!

NB: intelligentie inschatten met Nederland/ Vlaanderen als benchmark.
 
Aangepast zodat stemmingen niet openbaar zijn
 
Wat verwacht je van dit topic? Dat we verder ingaan op deze punten?

- wanneer ben je intelligent
- heeft sociale capaciteit ook met intelligentie te maken?
- welke opleiding iemand heeft genoten
- is intelligentie erfelijk?
 
Wat verwacht je van dit topic? Dat we verder ingaan op deze punten?
Niet perse, maar leek me een mooie aanleiding. Zou het wel leuk vinden als mensen hun keuze toe kunnen lichten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik hou niet van opscheppen, maar in meerder IQ-tests scoorde ik vroegah tussen 135 en 140, dus net niet hoogbegaafd.
 
Ik hou niet van opscheppen, maar in meerder IQ-tests scoorde ik vroegah tussen 135 en 140, dus net niet hoogbegaafd.
Same, maar dat was nog voordat ik drugs ging gebruiken. Ondertussen ga ik zulke scores nooit meer halen :roflol:
Voor mij overigens wel een van de redenen om boven gemiddeld te stemmen.
 
IQ test scoor ik ook "hoog"... Ik ga echter altijd de mist in bij:

Aap + Aap = Konijn
Konijn - Vlinder = Koe
enz. enz.

Ik denk echter wel dat als je een aantal IQ tests achter elkaar maakt dat de uitslagen zullen verschillen en het gemiddelde hoger komt te liggen. Aldoende leert men! En er zijn testen die je goed liggen en testen waarbij er precies onderdelen in zitten die je gewoon niet goed kunt.

Wat extra stof tot Nadenken: Is er een relatie tussen:
IQ en EQ?
IQ en Humor?
IQ en Drank/Drugsgebruik?
IQ en Bodybuilding?
IQ en de leeftijd vader/moeder worden?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Het lijkt me veel leuker om andermans IQ punten te gaan schatten :haha:

Enige wat ik weet is dat ik met de kennis die ik vergaar, steeds meer vragen krijg...
 
Het lijkt me veel leuker om andermans IQ punten te gaan schatten :haha:

Enige wat ik weet is dat ik met de kennis die ik vergaar, steeds meer vragen krijg...
118
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat is het infonummer en zaait verwarring..

Ok, slimmer dan ik dacht... 119...?
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Het lijkt me veel leuker om andermans IQ punten te gaan schatten :haha:

Enige wat ik weet is dat ik met de kennis die ik vergaar, steeds meer vragen krijg...
Eens, hoe meer je je inleest over bepaalde onderwerpen hoe meer vragen je krijgt en des te meer ik me besef hoe weinig ik eigenlijk weet.

Ik vind een goede graadmeter voor kennis altijd als je een (complex) onderwerp kan uitleggen aan een kind.
En deze regel is ook een goede als je jezelf wilt blijven ontwikkelen: ''Als je de slimste in de kamer bent, dan ben je in de verkeerde kamer''.
 
Eens, hoe meer je je inleest over bepaalde onderwerpen hoe meer vragen je krijgt en des te meer ik me besef hoe weinig ik eigenlijk weet.

Ik vind een goede graadmeter voor kennis altijd als je een (complex) onderwerp kan uitleggen aan een kind.
En deze regel is ook een goede als je jezelf wilt blijven ontwikkelen: ''Als je de slimste in de kamer bent, dan ben je in de verkeerde kamer''.

Kennis en intelligentie zijn 2 verschillende dingen... Het opdoen (leren dmv studie etc.) en toepassen van kennis kun je "beter" met een hogere intelligentie.
 
Back
Naar boven