Fitness Seller

Hoe is Amsterdam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:lol:


't zou wel een coole ervaring zijn ;) hopelijk zoals het begin in hostel :)
 
Woon sinds kort in stadsdeel de baarsjes, 50 m2 voor 370 p maand.
Maar dat is niet in het centrum, maar als ik op mijn fietsje stap sta ik wel binnen 15 minuten op het Leidse Plein.

Maar als je op korte termijn een woning zoekt, zul je zoals Zelda al zegt veel meer moeten gaan betalen. Centrum zit er sowieso niet in voor je ben ik bang.
 
Aangezien jij dagelijks op de wallen zult vertoeven, kun je proberen om een hoer met een zachte G te laten spreken door haar G-spot te stimuleren.
wat? manmocro vertelde me dat alle vrouwen hoeren waren :bukkake:
 
Woon sinds kort in stadsdeel de baarsjes, 50 m2 voor 370 p maand.
Maar dat is niet in het centrum, maar als ik op mijn fietsje stap sta ik wel binnen 15 minuten op het Leidse Plein.

Maar als je op korte termijn een woning zoekt, zul je zoals Zelda al zegt veel meer moeten gaan betalen. Centrum zit er sowieso niet in voor je ben ik bang.
goed om te weten
er staat voorlopig nog niks vast hoor, zal waarschijnlijk toch die job in brussel aannemen
 
Het bevalt me prima in Amsterdam. Nu kom ik uit Den Haag, dus echt veel verschil was er niet .... ;)

Trainen moet je bij Susa Gym doen. Erg goed trainen daar.

Ik woon bij het zogenaamde "klein marokko". Als je weinig gewend bent, zal je er misschien van schrikken, maar het is verder een relaxte buurt.
 
Lang geleden dat ik er nog was, maar heb nog een vacature daar lopen in het POST CS gebouw
en aangezien amsterdam nogal ver ligt van westvlaanderen, zou ik er een stekje zoeken, is dit nog betaalbaar daar? Wie traint er daar? Hoe is de sfeer daar?


goed topic (c)

post cs gebouw zeg je? Daar is laats nog heel veel ophef over geweest omdat er salmonela werd verspreid door een koeling op het gebouw, heeft tot een ware uitbraak gelijd.
 
En ohja op het bos en lommer plein staat een heel appartementen complex leeg misschien iets voor jou;) :D
 
Back
Naar boven