AndroidHealthClinic

Hoe is Amsterdam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
Lang geleden dat ik er nog was, maar heb nog een vacature daar lopen in het POST CS gebouw
en aangezien amsterdam nogal ver ligt van westvlaanderen, zou ik er een stekje zoeken, is dit nog betaalbaar daar? Wie traint er daar? Hoe is de sfeer daar?


goed topic (c)
 
Sfeer is goed, maar de prijzen zijn skyhigh.
 
Wat betaal je voor een bescheiden kamer in het centrum?

Op de vrije markt betaal je denk ik zo'n 1000-1500 euro per maand voor 50 m2. Je kan je inschrijven bij een woningbouwvereniging en dan woon je na 5 jaar wachten ofzo voor een derde van die prijs.

Voor studentenkamers van 20-25 m2 betaal je ongeveer 200-350 euro.
 
wtf :scratch:
 
Je kan natuurlijk ook een beetje buiten het centrum gaan wonen he? In een of andere marokkanenbuurt.
 
De prijs van studentenkamers verschilt dan niet erg veel van andere studentensteden, is het niet?
 
'Oxgene' van het forum woont in A'dam. Zoals Zelda al zegt in een marokkanenbuurt, hij betaalt er niet veel voor in ieder geval. Iets meer dan 100 euro per maand ofzo (anti-kraak).
 
25m?? dat is de grootte van een oostvlaamse badkamer
 
Amsterdam waar lech dat dan?
 
Amsterdam, the city of coffeeshops, gigolo's and cheese:p:D:D:D
Is wel een coole stad om toerist uit te hangen;)
 
is het mogelijk om een nederlander zo te slaan dat ie met een westvlaams accent spreekt?
 
nee daarvoor is jaaaarenlange verfijndeid en finesse nodig.
maar als je lang genoeg slaat kun je hem mss verstaan
 
vergeet het cooldown cafe niet optezoeken, semi-lekkere wijven die onmiddelijk tot nken overgaan, mits voldoende volgegooid met alcohol en keta natuurlijk :thumb:
 
is het mogelijk om een nederlander zo te slaan dat ie met een westvlaams accent spreekt?

Aangezien jij dagelijks op de wallen zult vertoeven, kun je proberen om een hoer met een zachte G te laten spreken door haar G-spot te stimuleren.
 
Back
Naar boven