MuscleMeat

Hoe is de kwaliteit van deze schijven van Helisports? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is daar niks mis mee. In de gym waar ik trainde hadden wij deze ook.

Wel een mooie prijs. Die hou ik ook even in de gaten.
 
Als het niet voor drops en deads is, zijn deze gewoon prima (al denk ik dat ze bij deadliften op een goede mat en rustig neerzetten ook wel een hele tijd mee gaan) zolang je er niet mee gooit en geen wedstrijden mee doet (of zo sterk bent dat er anders niet genoeg schijven op je BB passen) is gewicht=gewicht
 
Zijn goede schijven! Echter laat ze zoals Chrash zegt niet vallen, dan kunnen ze gaan chippen of zelfs breken met veel pech.
 
Heb net bestelling geplaatst van deze schijven. Dus kan het je binnenkort vertellen.
 
Hmmm een maatje van me heeft deze schijven ook alleen dan 20kgs
En deadlift er 220+kilo mee, heeft er wel rubberen tegels onders.
Vooralsnog niks kapot gegaan.
Zie wel dat ze de prijzen voor de 20kg set hebben verhoogd.
Was eerst 80euro per 2x20kilo nu 90euro.
( hij heeft ze pas sinds corona dus niet al jaren oud )
 
Ik ga er ook stalmatten onder leggen tijdens het deadliften. Anders is het te verwachten dat ze kapot gaan.
 
Soms wijken ze iets af in gewicht maar niks om je zorgen over te maken. De schijven die ik van ze heb houden zich al 10 jaar goed.
 
Het is wel vervelend dat ik moet deadliften op stenen tegels, die zakken steeds verder de grond in, er ligt wel een stal mat op en wat hout maar helaas werkt dat niet optimaal.

Bedankt.
 
Het is wel vervelend dat ik moet deadliften op stenen tegels, die zakken steeds verder de grond in, er ligt wel een stal mat op en wat hout maar helaas werkt dat niet optimaal.

Bedankt.

Daar heb ik helaas ook last van. Ik wil van de zomer weer de boel gaan ophogen.
 
Prima schijven zolang je ze niet afwerpt. Enige kleine nadeel van dit soort schijven is dat ze tegen elkaar aan rammelen :)
 
Daar heb ik helaas ook last van. Ik wil van de zomer weer de boel gaan ophogen.
Ik woon nog thuis dus dat is een beetje moeilijk als mijn ma dat niet wilt.

Dit is ook een huurhuis, dus dat zit ook een beetje tegen aangezien de buren erg kut doen de laatste tijd.
 
Ik woon nog thuis dus dat is een beetje moeilijk als mijn ma dat niet wilt.

Dit is ook een huurhuis, dus dat zit ook een beetje tegen aangezien de buren erg kut doen de laatste tijd.
Doen de buren kut of maken jullie te veel herrie?
 
Op zich prima schijven, de boring bij mijn schijven was wel ruimer en minder recht dan van andere schijven die ik heb.
Daardoor wat meer gerammel maar met goede sluiters erop los je dat ook op.
 
Doen de buren kut of maken jullie te veel herrie?
De buren doen kut, wij huren een huis van hun voor meer dan 10 jaar en nu willen zij hier ons weg hebben omdat ze het huis willen verkopen.
 
Heb ze ook 5 jaar gebruikt en zijn prima. Heb een maand geleden de schijven met rubber coating van helisports gekocht en die zijn ook goed.
 
Opgeschoond, voorlopig zonder kaarten maar volgende keer ben ik niet zo mild.
 
Ik heb ze inmiddels ontvangen, ze zitten niet echt goed om de barbell, ze beschadigen de barbell en één van de schijven is een beetje kapot aan de binnenkant.
 
Ik heb ze inmiddels ontvangen, ze zitten niet echt goed om de barbell, ze beschadigen de barbell en één van de schijven is een beetje kapot aan de binnenkant.

Tja daar is de prijs ook denk ik naar. Diameter van boring is iets groter maar voor de prijs denk ik een prima schijf. Het beschadigen heb ik geen last van gehad, welke barbell heb je?
 
Back
Naar boven