MuscleMeat

Hoe is de kwaliteit van deze schijven van Helisports? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja daar is de prijs ook denk ik naar. Diameter van boring is iets groter maar voor de prijs denk ik een prima schijf. Het beschadigen heb ik geen last van gehad, welke barbell heb je?
 
B9AFA40E-65AD-4AAF-A891-1D4F2A6A2A7B.jpeg
 
De klantenservice van Helisports is ook mooi kut.

Ik raad je aan hier niet te bestellen.
 
Uitleg? Wat zijn je verwachtingen?

Precies. Je koopt de goedkoopste schijven die er zijn. Dan moet je geen topkwaliteit verwachten.
 
Nou je hebt idd wel een erg ruime boring. Die ik heb gehad waren ook wel ruim maar niet zo erg.
 
Heb het ook bij een enkele schijf. Maar ondervind er niet heel veel last van. Meeste schijven zitten rond de 52mm bij mij
 

Bijlagen

  • 482B6D43-588A-41E2-91B2-75CA4BF0D1FF.jpeg
    482B6D43-588A-41E2-91B2-75CA4BF0D1FF.jpeg
    90,1 KB · Weergaven: 99
Grote bump,

Ik heb onlangs ook een aantal helisports schijven besteld, maar ik moet inderdaad zeggen dat de boring van de gaten niet zo mooi is. Er zitten allerlei randen in de boring. Boring is inderdaad ook wel vrij ruim. Ik heb 2x15kg besteld, dus ik zit er niet mee, maar ik kan me voorstellen dat je ervan baalt als je een volledige set gehaald hebt

In vergelijking zijn de goedkope gietijzeren schijven van Strenghtshop en Fitness-seller kwalitatief een stukje beter en echt niet veel duurder.
 
Ik heb zelf de 30mm variant en die zijn perfect ... de boring wijkt ook bijna niks af. Jammer dit
 
Misschien verschilt het ook wel per batch?
 
Heb je ze ook al gewogen?
Ik heb inmiddels de schijven geruild voor betere van hun, 4x20 kg, 2x10 kg en gewoon nog de 5 kg schijven die ik al had gekocht.

Ik heb ze nog niet gewogen maar ik denk wel dat het redelijk klopt.
 
Heb deze ook. Op zich prima schijven voor de prijs, maar zoals eerder gezegd is de diameter van de boring niet helemaal goed. Verder niets op aan te merken
 
Op hun site staat dat de boring 50 mm is. Als dit niet klopt, dan stuur je die gewoon terug. Ongeacht de prijs, als ze 50 MM schrijven dan moet dat ook kloppen. Het argument " je moet geen topkwaliteit verwachten voor die prijs" is irrelevant. Als je een Dacia Duster koopt voor 8000 euro en de deur sluit niet goed en er sijpelt water binnen dan zeg je toch ook niet "je moet geen topkwaliteit verwachten voor die prijs"?!
 
Op hun site staat dat de boring 50 mm is. Als dit niet klopt, dan stuur je die gewoon terug. Ongeacht de prijs, als ze 50 MM schrijven dan moet dat ook kloppen. Het argument " je moet geen topkwaliteit verwachten voor die prijs" is irrelevant. Als je een Dacia Duster koopt voor 8000 euro en de deur sluit niet goed en er sijpelt water binnen dan zeg je toch ook niet "je moet geen topkwaliteit verwachten voor die prijs"?!

Nee dan zou ik zeggen wie koopt er nou een Dacia Duster? Voor 8k kan je genoeg degelijke auto's kopen..
 
Ik heb inmiddels de schijven geruild voor betere van hun, 4x20 kg, 2x10 kg en gewoon nog de 5 kg schijven die ik al had gekocht.

Ik heb ze nog niet gewogen maar ik denk wel dat het redelijk klopt.
Ik heb nog 20kgs gehad met 200-800g afwijking. Als je er zo een paar hebt.... zou ze toch eens checken
 
Back
Naar boven