Fitness Seller

Hoe is jullie huid nu vergeleken voor je begon met kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

So what? Geef mijn ervaring hier en het werkt.
 
Snel even samengevat : Sinds ik ben beginnen kuren is m'n huid heel sterk achteruit gegaan. Striemen op heel veel aanhechtingspunten (borst , armen , oksels , quads , vleugels rug) , verder denk ik ach battlescars moet je trots op zijn maar nu wordt het echt wel een zootje en ben ik toch wel opzoek naar iets goed werkend om dit nog verder tegen te gaan en desnoods de reeds bestaande wat te laten verkleuren. Verder is m'n huid ook grauwer geworden , maar dit is door de tren. Acné , nooit gehad enkel iets vettere huid en zwarte puntjes in neusstreek :)
Ik smeer nu mijn lichaam regelmatig in met kokosolie, dat maakt je huid wat soepeler. Het voorkomt dat je huid scheurt wanneer je snel aankomt tijdens kuren.

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Bij winstrol maakte ze al echt een drama om m'n leverfunctie dus daar gaan ze bij jou vast ook om mopperen hahaha
Ik koop het wel bij een dealert :cool:
 
So what? Geef mijn ervaring hier en het werkt.

zal ik eens gaan halen dan :)
thanks

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Ik smeer nu mijn lichaam regelmatig in met kokosolie, dat maakt je huid wat soepeler. Het voorkomt dat je huid scheurt wanneer je snel aankomt tijdens kuren.



thanks :)
 
Volgens mij zitten fyto oestrogenen alleen in die anti age crèmes voor vrouwen.
 
Dan denk ik dat ik de afspraak maar afzeg. Ik denk sowieso dat ik wel vragen ga krijgen als ik m'n shirt uit trek.
Maar ik begrijp dat roac leverbelastend is. Sowieso niet slim dus om samen met 50mg dianabol in te nemen? Of valt de leverbelasting van roac wel mee?


Ze zullen wel gaan zeuren over je lever ja. Gewoon zwarte circuit halen die roa.

Leverbelasting van roa wordt zwaar overdreven. Heb het zelf vaak genomen vroeger met bloedtesten en altijd prima in orde.
 
Na hoeveel dagen begint roa te werken? en hoelang inemen?
 
Na hoeveel dagen begint roa te werken? en hoelang inemen?


Hoe lang is afhankelijk van hoeveel acne je hebt. Meestal zit het tussen 3-6 maanden op 20-40mg per dag.

Daarnaast goed schoon houden = alleen wassen met lauw water en altijd schone handdoek om voorzichtig te drogen (niet scrubben). Zeep tast de ph- waarde van je huid aan zodat het meer talg gaat aanmaken. En dat wil je juist niet.
 
Hoe lang is afhankelijk van hoeveel acne je hebt. Meestal zit het tussen 3-6 maanden op 20-40mg oer dag

Oke top meschien handig om te hebbe staan voor dat ik ga beginne met mijn test kuurtje
 
Oke top meschien handig om te hebbe staan voor dat ik ga beginne met mijn test kuurtje


Ik heb het in ieder geval wel bij hand zodat ik er op tijd mee kan beginnen mochten de puisten doorkomen.
 
Ze zullen wel gaan zeuren over je lever ja. Gewoon zwarte circuit halen die roa. Leverbelasting van roa wordt zwaar overdreven. Heb het zelf vaak genomen vroeger met bloedtesten en altijd prima in orde.
Ik heb de afspraak toch maar door laten gaan. Opmerking van de huisarts: "Je hebt aardig wat spiermassa. Gebruik je hormonen?". Conclusie is dat ik bij een iets wat geprikkelde leverfunctie geen roac ga krijgen. De huisarts heeft wel een uitgebreid bloedonderzoek aangevraagd.
 
Ik heb de afspraak toch maar door laten gaan. Opmerking van de huisarts: "Je hebt aardig wat spiermassa. Gebruik je hormonen?". Conclusie is dat ik bij een iets wat geprikkelde leverfunctie geen roac ga krijgen. De huisarts heeft wel een uitgebreid bloedonderzoek aangevraagd.


Precies zoals verwacht dus. Als je niet via de huisarts krijgt, dan kun je nog altijd in het zwarte circuit terecht :)

Toch mooi een gratis bloedonderzoek van 150 euro :D
 
Precies zoals verwacht dus. Als je niet via de huisarts krijgt, dan kun je nog altijd in het zwarte circuit terecht :) Toch mooi een gratis bloedonderzoek van 150 euro :D
Ik zit allang over m'n eigen risico heen gelukkig :-). En dan nog, een bloedonderzoek is nooit verkeerd.
 
Precies zoals verwacht dus. Als je niet via de huisarts krijgt, dan kun je nog altijd in het zwarte circuit terecht :) Toch mooi een gratis bloedonderzoek van 150 euro :D
Zoals verwacht krijg ik dus geen recept voor roac. Ik ben zojuist gebeld door de assistente van de huisarts met de mededeling dat mijn leverwaardes te afwijkend zijn. Ik mocht de waardes overigens niet weten. Ze moest eerst toestemming vragen aan de huisarts of ik dat wel zou mogen weten ???. En ik heb er toch niets aan volgens haar.
Dus nu maar op zoek naar een dealert.
 
Zoals verwacht krijg ik dus geen recept voor roac. Ik ben zojuist gebeld door de assistente van de huisarts met de mededeling dat mijn leverwaardes te afwijkend zijn. Ik mocht de waardes overigens niet weten. Ze moest eerst toestemming vragen aan de huisarts of ik dat wel zou mogen weten ???. En ik heb er toch niets aan volgens haar.
Dus nu maar op zoek naar een dealert.


Wat een onzin. Zijn toch jouw gegevens. Gewoon eisen dat je ze wilt zien.
 
Wat een onzin. Zijn toch jouw gegevens. Gewoon eisen dat je ze wilt zien.
Dat was precies mijn reactie. Maar ik zat in de auto en had verder geen zin in discussie. Maandag ga ik even langs.
 
Back
Naar boven