Fitness Seller

Hoe je tequilla moet drinken!

Bezoekers in dit topic

staat er naast zie het al .
 
Hij mag trots zijn op zijn titel de 'gekste'
 
ja, het is echt zout en ja, hij knijpt echt een schijfje citroen uit in z'n oog. :roflol:

Is btw een maat van me, een erg relaxte gast, alleen een beetje gestoord als ie gezopen is. check deze van nog van m:

5 beer - Google Video
 
even tussendoor wel bruut dat ik populair ben hier maar die pectoral fly is een oude
 
ja, het is echt zout en ja, hij knijpt echt een schijfje citroen uit in z'n oog. :roflol:

Is btw een maat van me, een erg relaxte gast, alleen een beetje gestoord als ie gezopen is. check deze van nog van m:

5 beer - Google Video

@ Ruben: deadlift 210 KG - Google Video
Ben jij dat? (ik moest trouwens aan jou denken bij dit filmpje, zonder dat ik je reactie had gezien, maar nu ik je reactie lees...)

@Kwakman: Whahaha kwakman..Ben jij trouwens ook diegene die 10 keer met zijn lippen zijn neus kan raken zonder zijn handen te gebruiken? :roflol:
 
mafkees snuif dan coke
 
Wilde net zeggen.. Was 'kwakman' hier op het forum al tegengekomen.. toen had ie zn eigen filmpjes al gepost.. gister of eergister meen ik..

Dit topic dus..
 
@Kwakman: Whahaha kwakman..Ben jij trouwens ook diegene die 10 keer met zijn lippen zijn neus kan raken zonder zijn handen te gebruiken? :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij is dat een van zn maten.. het ziet er iig niet uit als 'kwakman'
 
die kerel met die lippen is bobby jullie zijn gielen jullie weten niet wat twannen zijn respect is everything
 
Whaha wat een gasten.

Eindhovuhhhh, Eindhovuhhhhh, ech wel de gekstuhhh!!!

???
 
Zeker Kwakman, laat je niet gek maaaaakuuuuhhh!!
 
ja kwakman heeft echt een leven :thumbs:
 
die kerel met die lippen is bobby jullie zijn gielen jullie weten niet wat twannen zijn respect is everything

Oké, dan gaan alle credits naar Bobby, hij krijgt al mijn respect!
 
ga nou maar vreten en trainen anders groei je nooit:eek!:
 
Back
Naar boven