MuscleMeat

Hoe je zelf je injectables of orals maakt

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst zou ik wilen vragen of niemand hier tusszn begint te posten zodat alles netjes bij elkaar blijft staan en jullie achteraf een mooi naslagwerkje hebben. Daarna kan iedereen zijn bevindingen hierop posten. :thumbs:
 
Orals Maken

Aangezien er toch wel wat interesse is in dit onderwerp zal ik proberen een duidelijke handleiding schrijven voor maken van al jullie research-steroiden.

We zullen eerst beginnen met de orale middelen.
Aangezien deze moeten ingenomen worden in hoeveelheden die vrij nauwkeurig moeten zijn (mg) moeten we een systeem hebben om dit makkelijk en vooral goedkoop te regelen.
We lossen ze op in een vloeistof! Het beste om je steroids in op te lossen is alcohol. Gewone graan alcohol(95°) die je kan kopen in de supermarkt.
Niet alle steroids lossen goed op. De meeste na licht verwarmen (let op alcohol kookt zeer snel!) in de microwave of “au bain marie” en herhaaldelijk schudden wel.

Dit zij een aantal voorbeelden van concentraties die zeker lukken.

  • Letrozole/arimidex: 1g in 1liter alcohol geeft 1mg/ml
  • Nolva: 2g in 98ml geeft 20mg/ml (hier moet je wel rekening houden dat in een tablet nolvadex van 20mg eigenlijk 30mg Tamoxifen citrate zit!)
  • D-bol: 3g in 97ml geeft 30mg/ml
  • Clomid: 5g in 95ml geeft 50mg/ml
  • Anavar: 3g in 97ml geeft 30mg/ml
  • Winstrol is lastiger, deze lost niet op in alcohol maar microniseert wel als het verwarmt word en geschud word in alcohol. Op deze manier maak je dus wel een oplossing van 50mg/ml die je telkens moet schudden voor gebruik.(5g in 95ml)

Hou je niet van alcohol :kots: dan kan je ook PEG300 of PEG400 gebruiken.( Dit is wel afschuwelijk van smaak!). Hierin kan je de winstrol wel volledig oplossen als je wil.
Om uiteindelijk te doseren koop je een spuitje van 2ml en kieper de gewenste hoeveelheid in een glas drinken en klaar!

Hierna zal ik een zo goed mogelijke beschrijving proberen te maken van injectables in olie en in water.
 
Injectables Maken

Ik wil eerst en vooral al het idee uit de weg ruimen dat zelf je injectables maken moeilijk is. Ik zou zelf durven zeggen iedereen met een beetje logisch verstand die toch al kan tellen kan het. De voordelen spreken voor zich: 1ste de prijs is stukken goedkoper, 2de Je bent zeker van de kwaliteit. Dit nog even gezegd zijnde zullen we der is aan beginnen.
Eerst zal ik beginnen met een verklaring te proberen geven over de verschillende benodigdheden en termen die je verder zal tegenkomen.
  1. BA: Benzyl alcohol – Dit is het hoofdsolvent of oplosser van je hormoon verder zorgt dit ook voor het steriel houden van je oplossing. Dit heb je altijd nodig en kan je krijgen in de apotheek. (die gaat je wel eens raar bekijken en stelt ie vragen vertel hem dan dat je dat gebruikt om een parfum te maken voor een project waar je mee bezig bent)
  2. BB: Benzyl Benzoate – dit is een medesolvent. Dit wil zeggen, dit zorgt voor minder pijnlijke injecties en makkelijkere bereiding van moeilijk oplosbare hormonen. Wanneer je injecteert gaat al heel snel de benzyl alcohol verdwijnen in je weefsels waardoor het hormoon terug kristalliseert=pijn! De BB gaat dit tegen maar is dus niet steeds noodzakelijk.
  3. De olie: In de pharma gebruikt men bijna enkel katoenzaadolie (waarom precies weet ik niet maar het is alleszins een heel dunne olie) Waar je best op let is dat je USP-grade olie koopt dan weet je zeker dat je goed zit aangezien dit staat voor zuivere olie geschikt voor gebruik in de medische wereld. Ik heb al verhalen gehoord over kerels die gewoon hun olie in de supermarkt kopen en steriliseren en filteren maar ik ben daar geen voorstander van.
  4. Lege gesteriliseerde en afgesloten vials: spreekt voor zich.(hoop ik toch :rolleyes: )
  5. Steriel-filters 0.2µm of 0.45µm met een diameter van +-3cm: dit zijn filtertjes om op een spuitje te plaatsen en alle onzuiverheden uit te filteren, tot zelfs bacteriën toe. Het is daarom dat sommigen de 0.2µm filter gebruiken deze zou namelijk ook de sporen van de stafylococcus(0.3µm) tegenhouden. Of dit werkelijk de moeite is moet je zelf uitmaken. Het is alleszins een hel van een job om je stuf daardoor te filteren.(ik heb het al geprobeert) :headbang:
    Als merk neem je best wathman of millipore. Deze laatste is het merk dat je in onze contreien en apothekers gaat vinden(word gebruikt om oogdruppels te steriliseren).
  6. Een weegschaal nauwkeurig tot op 0,1g vind je voor 25$ op 1fast400.
  7. Ontsmettingsalcohol en dettol om je omgeving, gebruikte instrumenten en handen zo proper mogelijk te houden. (of draag handschoenen)
  8. Setje naalden van 18g , 24g (1 ½ inch) en een stel spuiten van 2ml, 5ml en 10ml
  9. En uiteindelijk de stuff natuurlijk: DOE GEEN MOEITE OM ME TE MAILEN VOOR MIJN BRON DIE KRIJG JE TOCH NIET!:finger: Wie zoekt zal vinden! ;)
    Op deze link http://absinth.greatnow.com/calcpowder2.html vind je een handige tool om de juiste waarden te berekenen voor andere hoeveelheden dan de recepten die ik ga opgeven.
Nu je dit allemaal hebt kunnen we aan de slag.:hedbang: :hedbang: :hedbang:
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eerst beginnen met een eerste conversie waarin iedereen wel geïnteresseerd zal zijn: Testosteron cypionate/Enanthaat.

Wat hebben we nodig voor Test cyp/enanth 250mg/ml 20ml:
  • 5Gram Testosteron Enanthaat/Cyp Poeder (USP)
  • 1ml BA (=5% BA)
  • 3ml BB (=15% BB)
  • 13ml katoenolie (of wat jij verkiest)
  • 2 20cc spuitjes
  • .45 Whatman spuitfilter (of van Millipore)
  • 2 18g naalden, 1 25g naalden
  • 1 (niet-steriel/niet-gesealt) 100ml vial om in te mixen
  • 1 20ml Steriel Pre-sealed Vial om in te filteren
  • weegschaal, ontsmettingsalcohol, dettol, enz…
Nu kunnen we beginnen! Zorg dat je op een goed gereinigde plaats en met propere handen start.
Eerst neem je de lege NIET STERIELE vial en plaatst die op de weegschaal en reset de weegschaal op nul. Nu weeg je 5gram poeder uit in de vial. (1g poeder ~ 1ml) Mag ook een beetje meer zijn, 5,1 of 5,2 kan geen kwaad, het word er alleen maar beter op! ;)

Doe hier nu de 1ml BA en de 3ml BB bij 11ml olie. HOU DUS 2ML OLIE OVER!!!!!
Het volledige volume in de vial is nu 20ml. Zwier de vial rustig zodat alles wat kan vermengen. Het resultaat is nog wat troebel. Nu zet je een pannetje op het vuur met wat kokend water(tegen kookpunt anders heb je opspringende bubbels) hou hierin de vial en shake over en weer tot alles volledig is opgelost, let op dat er geen water in de vial komt. Je kan hiervoor ook voorzichtig de microwave gebruiken (per 10sec)
Nu zijn we klaar om te filteren.

Neem de 18g en de 25g naald en steek ze beide in de STERIELE vial. Zet de filter op de 18g naald.(werk vanuit de verpakking zodat alles zo steriel mogelijk blijft)
De 25g naald is om te ontluchten tijdens het overfilteren. Nu zuig je met de spuit de olieoplossing op en spuit deze door de filter in de lege steriele vial. Gebruik de olie warm zo filtert ze makkelijker. Je zult merken dat dit een zwaar klusje is maar begin niet extreem grote druk uit te oefenen of je kuurtje vliegt in het rond!!! Als dit gebeurt is zuig je de resterende 2ml olie op en spuit deze door de filter zodat je al je stuf meehebt!

Nu als laatste stap gebruik je een presspot of snelkookpan met gedistilleerd water en plaats je vial(s) in het korfje in de pot. Laat dit een 30min opstaan en dan snel voor 10min de diepvries in. (heatshockend, dit dood alle mogelijke bacteriën zelfs de hardnekkigste) herhaal dit proces een 2tal keer voor zekerheid. Je kan ook de oven op stand 125°c gebruiken(als ie nog correct is?). In principe is dit overkill want alles wat niet gedood word door de BA blijft achter in de filter, zelfs de bacteriën, maar ja, we willen zekerheid he!

Nu heb je dus een vial met 100% echt goeie 250mg/ml Testo cyp/enanthaat die volledig pijnloos is dat verzeker ik je! :D
In de volgende post ga ik een aantal andere varianten en toelichtingen op dit recept posten.
 
Nog even een paar andere receptjes zoals belooft. Nu is het zo dat je op de zelfde basis (5%BA en 15%BB) de meeste oplossingen kan maken. Dit wil niet zeggen 500mg/ml!!!! Geloof daar gewoon niet in en hou het op de normale concentraties, 100 à 250mg/ml afhankelijk van het spul.
Dit zijn nog enkele voorbeelden:

20ml Testo Propionate @ 100mg/ml
2gram Testo Prop
1ml BA
3ml BB
14+2ml olie, de 2ml hou je voor het filteren.
werkwijze is net het zelfde als voor cyp/enant

20ml EQ @ 200mg/ml
4gram equipose (dit is vloeibaar op kamertemperatuur en dus bijna niet mogelijk om af te wegen) 1ml BA
12+2ml olie, de 2ml hou je voor het filteren.
werkwijze is net het zelfde als voor cyp/enant


Trenbolone Acetate(fina) @ 100mg/ml
2gram tren poeder
1ml BA
3ml BB
14+2ml olie, de 2ml hou je voor het filteren.
werkwijze is net het zelfde als voor cyp/enant


Andere variaties zijn mogelijk, laat ons allen weten hoe je proefkonijntjes het ervaarden! ;)


Het laatste wat ik hier nog wou aan toevoegen is het maken suspensies in water zoals winstrol of testosteron base(zonder ester).

De benodigdheden voor Winny 50mg/ml suspention


1 gram winny poeder
4 ml PEG 300 (or 400) kan je kopen in de apotheek
2 .22um of .45um whatman-millipore filter
.6ml polysorbate 80 kan je ook weer kopen in de apotheek
.4ml BA
14.25ml Gedistilleerd water of bac-water (zie 1fast400 bacteriostatic water)
1 10ml vial niet gesealt
1 20ml vial steriel en gesealt
2 18ga naald met 5ml spuitjes
1 extra 5 ml spuitje
1 10ml spuitje


1.filter 14.25ml gedistilleerd water door de filter in de 20ml vial en voeg 0.4ml BA toe (voor de sterilisatie) heb je BAC-water dan kan je dit rechtstreeks in de 20ml vial spuiten zonder toevoeging van de BA want die zit daar toch al in.(totaal 14.65ml dan)
2. doe nu 2 ml PEG 300 (of 400) in de andere 10ml vial voeg de 0.6ml polysorbate 80 toe.
3. voeg 1 gram stanozolol poeder bij de PEG/PS 80-mix en verwarm (niet koken) tot alle kristallen zijn opgelost.
4. Laat dit nu even een beetje afkoelen en zuig dit op met de 5ml spuit met 18g naald.
Nu ga je deze oplossing heel rustig door de filter druppel per druppel in de 20ml vial met water/BA laten druppelen. (titreren) Je zal zien dat elke druppel onmiddellijk zich terug omvormt tot gemicroniseert winstrol poeder in het water.
5. Gebruik nog 2ml extra PEG om de filter uit te duwen.

HET IS HEEL BELANGRIJK OM VOOR HET WATER EN VOOR DE PEG VERSCHILLENDE FILTERS TE GEBRUIKEN ANDER LOOPT DE PEG ONMIDDELLIJK VAST IN DE FILTER!

Als laatste stap verwarm je de vial nog een paar minuten (niet koken) en voila! Klaar je is winny-depot 50mg/ml.

Deze gaat zelfs door de dunste naaldjes dat verzeker ik je!
Veel succes!! en vergeet niet om van elk browseltje dat je maakt mij eentje toe te sturen om te testen! :D

Of alvast wat karma mag ook altijd wel!!! :D
 
Laatst bewerkt:
en deca en masteron ??? :D
 
jweigeman zei:
en deca en masteron ??? :D

de deca gaat op de zelfde manier als de test. bijv. maar dan met 5% BB en 5% BB.

Masteron ben ik nog niet veel tegengekomen op USA-forums.
 
hello

vraagje waar ik nks over kan vinden
mijn grondstof testo enanthaat wordt onsteriel aangeleverd
hoe maak je het steriel voor injectie ?

mvg grasmatkat
 
gozer let ff op de datum............2007
 
Slot?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als iemand vragen heeft over dit topic, kan die persoon een nieuw topic starten. Zo hoeft niet elk oud topic gebumped te worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven