Fitness Seller

Hoe junken jullie?

Hoe junken jullie?


  • Totaal stemmers
    69
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik eet gewoon alles wat ik wil op die dag, vandaag was ut mijn junk dagie \o/
Tot nu toe op:

2 tosti's met kaas en kip filet - 2 fish filet burgers (mac) - 1 mac chicken (mac) - 1 rijst schotel met aardappelen uit de oven en wat vlees + Salade - 1 mars - een Chicken wrap en wat eiwit shakjes.
 
normaal enkel in het weekend, maar dan nog blijft het binnen de perken. 's morgens eet ik nog braaf mijn havermout en tussendoor ook de 'normale' dingen, maar als ik zin krijg in koekjes eet ik koekjes.
 
Ik eet gewoon alles wat ik wil op die dag, vandaag was ut mijn junk dagie \o/
Tot nu toe op:

2 tosti's met kaas en kip filet - 2 fish filet burgers (mac) - 1 mac chicken (mac) - 1 rijst schotel met aardappelen uit de oven en wat vlees + Salade - 1 mars - een Chicken wrap en wat eiwit shakjes.

Vandaag heb ik 4 loempia's, Instant Pasta met kaassaus & 4 tosti's binnen.

Maar als het etiket van die producten zo bekijk valt het allemaal heel goed mee, die loempia's zijn zelfs clean :scratch:
 
normaal enkel in het weekend, maar dan nog blijft het binnen de perken. 's morgens eet ik nog braaf mijn havermout en tussendoor ook de 'normale' dingen, maar als ik zin krijg in koekjes eet ik koekjes.

hetzelfde hier
 
ik ben erover aan het denken om 1 junk in te plannen in me schema, dat zal dan afwisselend de zaterdag en zondag worden denk ik:D...( ivm uitgaan, uitslapen ed:D:o)
 
Dan ben ik de volgende nl: verzadigde vetten zijn niet 'slecht'.

Transvetten wel.

Verzadigde hebben slechte invloed op cholesterolspiegel en dragen bij tot oorzaak hart-en vaatziekten. Ze zijn dus 'slecht'. Mss niet noodzakelijk vanuit BB-oogpunt, maar wel voor algemene gezondheid.
 
Verzadigde hebben slechte invloed op cholesterolspiegel en dragen bij tot oorzaak hart-en vaatziekten. Ze zijn dus 'slecht'. Mss niet noodzakelijk vanuit BB-oogpunt, maar wel voor algemene gezondheid.

Dat hele verhaal dat cholesterol hart- en vaatziekten veroorzaakt is ook gelul. Als ik niet zo moe was had ik wel een paar linkjes gegeven :p
 
Ik junk net ivosnivo elke dag wel wat.

Ben geen pro ofzo, gewoon vreten.
 
Vandaag was het mijn junkdag.

Eten:

2 Supersize triple whopper menus met alles d'r op en d'r aan.
Halve appeltaart.
250 gram havermout met 3 liter melk.
T-bone steak van 450gr met patat.
Entrecote van 300gr, gelijk met de T-bone steak.
Halve liter fanta.
350gr M&Ms.

Eiwitten:
165 + 105 + 30 + 25 + 84 + 30 = 439gr

Vetten:
170 + 20 + 40 + 30 = 260gr

Koolhydraten:
56 + 55 + 180 + 150 + 100 + 245 + 50 = 836gr

Aantal kcal: 1275 * 4 + 260 * 8 = 7180kcal

Damn best wel veel ongezonde kcal..:eek:.
Dit is junken voor mij, doe ik meestal 1 keer in de week maar niet altijd op dezelfde dag. Zit in de bulk trouwens, ik eet voornamelijk clean en dan 4500-5000kcal per dag. Soms is het moeilijk daaraan te komen en vreet ik een halve pot pindakaas leeg.
 
1 of 2 junkmaaltijd op die dag. Bijvoorbeeld ipv een maaltijd 2 hamburgers met veel mayo ofzo. Lekker en krijg ik iig wel mijn calorieen en eiwitten binnen
 
Ik ben nu aan het cutten en ik heb er geen moeite mee dus eet ik elke dag clean :)
 
Hoe junken jullie?

Andere: Stoned :D
 
Mijn junkdag is zondag, in de voormiddag nog volgens schema en vanaf de namiddag eet ik wat ik wil. Meestal uit eten en 's avonds wat ik thuis nog kan vinden.

groet
Kim
 
Back
Naar boven