AndroidHealthClinic

Hoe kan het toch dat Frank Zane Mr.O werd?

Frank Zane is Mr.O onwaardig.


  • Totaal stemmers
    122

Bezoekers in dit topic

Die bestaan hoor Abfab! ;)
 
zane was een rastalent!
 
Ok gentherapie is mogelijk maar waar is op den duur de 'sport' dan nog?
Zoals geopperd; een classic categorie toevoegen en ben ervan overtuigd dat die op termijn minstens evenveel belangstelling zou kunnen krijgen...

As I am concerned it's a go ;)

Je hebt de 202 (nu de 212) klasse, die lijken toch al veel meer op de 'classic' dan de extreme over-the-top heavyweights.

Persoonlijk vind ik de fysieken van David Henry en Mark Dugdale (om er maar een paar te noemen) minstens zo pleasing als Cutler ed.
 
Zane was echt heel goed net als Bob Paris. Paris was homo dus die kon het nooit worden. De ellende is begonnen met Haney het groeihormoonmonster. Zelfs sommige vrouwen van tegenwoordig zijn massiever dan Zane destijds. Het wordt een freakshow.
 
geen idee met wie hij toen op het podium stond, misschien door gebrek aan beter? imo onwaardig.
onwaardig...
geen gebrek aan waardige kandidaten, maar een gebrek aan eerlijke jury, zoals wel vaker is geweest!... Kijk naar Bertil Fox toendertijd, is weleens 5e geeindigd met duidelijk het beste fysiek! zie einde van dit filmpje, wat moet dit frustrerende geweest zijn voor hem...
http://www.youtube.com/watch?v=iWb8xTJkiYQ
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, heb echt medelijden met Bertil Fox !
 
onwaardig...
geen gebrek aan waardige kandidaten, maar een gebrek aan eerlijke jury, zoals wel vaker is geweest!... Kijk naar Bertil Fox toendertijd, is weleens 5e geeindigd met duidelijk het beste fysiek! zie einde van dit filmpje, wat moet dit frustrerende geweest zijn voor hem...
http://www.youtube.com/watch?v=iWb8xTJkiYQ
Eindelijk mijn favoriet uit mijn jeugd weer eens.
Da's wel even wat anders als Zane.
Het was hem alleen nooit gegund door de Weider clan.
Zijn trainingen waren ook inspirerend.
Beulen, buffelen en smokkelen was zijn manier van trainen.
 
Eindelijk mijn favoriet uit mijn jeugd weer eens.
Da's wel even wat anders als Zane.
Het was hem alleen nooit gegund door de Weider clan.
Zijn trainingen waren ook inspirerend.
Beulen, buffelen en smokkelen was zijn manier van trainen.

Maar zo gek als een deur, vermoorde geloof ik een paar mensen. Zouden ze hem voor opknopen geloof ik. Is dat al gebeurd?? Zie hem al hangen die Bertil..
 
Back
Naar boven