Fitness Seller

Hoe kan het toch dat Frank Zane Mr.O werd?

Frank Zane is Mr.O onwaardig.


  • Totaal stemmers
    122

Bezoekers in dit topic

Zieke vacuüm en zag er esthetisch uit maar of het Mr O waardig was..
 
1980 was dan ook niet zijn beste jaar, 3de was zelfs nog teveel dat jaar.
 
Bodybuilden in meer dan massa alleen , jammer dat de sport in deze richting is geëvolueerd.
 
Inderdaad en gasten als tom platz de 10e plek krijgen is ook totaal onlogisch.
 
Oneens. Vind t een goddelijk fysiek. Totaal niet te vergelijken met nu qua massa.
Maar toen der tijd waren er misschien ook wel betere bbers als Frank Zane.
Iemand stats van wedstrijdklaar??
 
Oneens. Vind t een goddelijk fysiek. Totaal niet te vergelijken met nu qua massa.
Maar toen der tijd waren er misschien ook wel betere bbers als Frank Zane.
Iemand stats van wedstrijdklaar??

Height: 5'9″ (175 cm); Contest weight: 180-185 lbs (81-84 kg)
 
Laatst bewerkt:
Dat Frank Zane de O heeft gewonnen is omdat de jury dit graag wilde zien, lijkt me toch duidelijk :)
 
Zijn er misschien pics of vids van de concurentie van toen, misschien wel leuk..
 
geen idee met wie hij toen op het podium stond, misschien door gebrek aan beter? imo onwaardig.
 
Aesthetics..

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 18:34 ----------

Dat Frank Zane de O heeft gewonnen is omdat de jury dit graag wilde zien, lijkt me toch duidelijk :)

Dit.
 
Meer terecht dan Coleman met zijn gut. ( 1ste olympia titels niet meegerekend)
 
Meer terecht dan Coleman met zijn gut. ( 1ste olympia titels niet meegerekend)

Idd , Mr Olympia staat niet voor Mr Freak. Allemaal best bruut als je zoveel massa hebt als een Coleman maar als je van de zijkant als een hoogzwangere vrouw eruit ziet.... Mr Olympia staat voor mij als een ideaal fysiek , niet een massa monster zonder aesthetics. Het label freak show die door de algemene bevolking aan BB shows wordt gegeven komt voor een groot deel door vele BB liefhebbers. Ze willen altijd maar groter en dit gaat nu gepaard met huge guts. Ziet er zeer goed uit. /sarcasm off
 
Destijds waren de Mr O gangers heel anders qua massa, maar als iemand mijn droomfysiek heeft is het toch echt Mr O Zane!
 
geen idee met wie hij toen op het podium stond, misschien door gebrek aan beter? imo onwaardig.

denk zelf yates, levrone, shawn ray. zulke gasten of was dat te vroeg ? of was het in de tijd van ferrigno, columbo, dickerson ?
 
denk zelf yates, levrone, shawn ray. zulke gasten of was dat te vroeg ? of was het in de tijd van ferrigno, columbo, dickerson ?

Het laatste, tussendoor kwam nog het Haney tijdperk.
 
Onzin, gewoon omdat hij van nature een lichtere bouw had maakt hem nog niet O onwaardig. Als je naar het totaalplaatje keek zag je gewoon wat BB moest zijn. Zijn fysiek in glorietijd overtreft nog steeds vele hedendaagse BB qua vorm en esthetiek. Mensen onderschatten ook vaak zijn massa, voor zijn frame zat er flinke massa op.
 
Dat jaar was hij trouwens nog verloren en heeft Arnold de titel gepakt . Maar Frank Zane is zeker Mr. Olympia waardig . Hij heeft het fysiek van een of andere god van de mythologie, ook al woog hij geen 120 kilo
 
Back
Naar boven