XXL Nutrition

Hoe kan het toch dat Frank Zane Mr.O werd? (1 bezoeker)

Frank Zane is Mr.O onwaardig.


  • Totaal stemmers
    122

Bezoekers in dit topic

Beste Mr. O ooit.
 
Liever zane's fysiek dan colemans fysiek. Hoop dat Olympia dit later zal inzien dat het stilaan freaky begint te worden.
 
Hoe werd er vroeger eigenlijk naar dat soort fysieken gekeken door de ogen van de niet trainende mens? Tegenwoordig kotst iedereen van de fysieken zoals ze nu op Mr. O erbij staan. Toen ook?

Ik vind die fysieken ook veel mooier dan die complete tanks met dikke GH guts van tegenwoordig.
 
Vroeger vonden de "gewone" mensen het ook al vreselijk vies om te zien.
 
Vroeger vonden de "gewone" mensen het ook al vreselijk vies om te zien.

Niet helemaal waar, toen was er best veel mainstream aandacht voor BB, ook al waren er zeker veel mensen die zo'n 'opgepompt' fysiek helemaal niks vonden. Maar BB was in de jaren 70, begin jaren 80 zeker meer populair dan het nu is.
 
De fitness was zeker heel populair, maar ik kende buiten de sportschool in mijn omgeving echt niemand die het "normaal" of "mooi" vond wat er op het podium stond.
Vooral de vrouwen vonden het "vies" om te zien.
En wees nou eens eerlijk, als je die veel te bruine, opgepompte, grimassende mannen ziet staan... ;)
 
Dat het fysiek steeds groter word, en door velen als freakshow beschouwd word komt alleen maar omdat de AAS steeds 'beter' wordt.
Het geeft wel een beetje aan hoe belangrijk dit ook is voor de sport.

Ik kan begrijpen dat mensen het steeds 'onmenselijker' vinden om te zien, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat hele grote 'monsterfysiek' ook wel dig hoor. (zal het zelf naturel natuurlijk nooit behalen, maar zie wel hoe ver ik kom.)
 
I agree, offseason als die gasten op 10% bf staan ofzo vind ik ze gewoon super gespierd maar niet eng. Als ze op het podium staan ingesmeerd en superdroog ziet het er vaak best wel eng uit.
 
Mooi fysiek en zeker o waardig. Bb van nu is inderdaad een freak show en niet meer het mooie fysiek waar iedere man van droomt. Zelf koester ik nog stille hoop dat mens classic bodybuilding categorie nog wat grotere shows gaan vullen. Want wees nou eens eerlijk ... Wil je dit zien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Of dit..


images?q=tbn:ANd9GcSkidcuWoDB4bqaBExE4Jb1hTn-NGThdg0FQKQ1uoXtHeO11pdD.jpg


Ze hadden imo gewoon bij de levrone / wheeler fysieken moeten houden. Groot zat en nog steeds een mooi frame in het midden en niet die zwangere buiken.


De tijd van Flex, Shawn Ray en wheeler is voor mij persoonlijk ook de mooiste periode. Ook deze atleten gingen uiteindelijk het stapje verder.( even een editje voor Vince taylor)

Ik denk dat het ook te maken heeft waarmee je "opgegroeid" bent. Ik denk als er iemand opstaat die een nieuw tijdperk inluid, er altijd geroepen wordt, dat het te ver gaat.(denk Haney, Yates, Coleman )

Toch zal de vraag naar de "overdreven fysiek" altijd blijven bestaan. Het publiek wil nu eenmaal van zijn/haar stoel vallen van verbazing.

Moet zeggen dat de vorm van Cutler vorig jaar toch wel gigantisch was om te zien en bij mij behoorlijk wat WTF momenten heeft gegeven.
 
Zouden we over 30 jaar dan ook naar cultler en coleman kijken en denken dat waren nog eens tijden en dan denken dat het dan alleen nog maar om massa gaat?
 
Time will tell.
 
ideale proporties(benen die je niet scheef doen lopen), symmetrie, smalle taille, perfect abs.

Een echte Mr Olympia(hij ziet er ook als een grieks standbeeld uit) ipv Mr Massblob
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die serieus met bb bezig is behoort tot een heel select klein clubje mensen. Als zelfs wij al met een meerderheid vinden dat het te groot en freaky wordt dan zit er echt iets niet goed.


Persoonlijk denk ik dat het helaas niet te stoppen is. Supplementenfabrikanten zijn de grote sponsoren en organisatoren van het hele evenement en ik kan me niet voorstellen dat juryleden geen banden hebben met die fabrikanten.

Die gasten willen gewoon een huge monster met een chest waar een gorilla bang van zou worden om op de potjes whey te kunnen plakken.
 
Geweldig top fysiek heeft Frank Zane, droog, gespierd etc etc....Dus duidelijk waardig. ;)
 
Hopelijk staan ze tegen 2050, 220kg op 3%!
 
Ik twijfel of dat menselijk mogelijk is maar wie weet :eek::eek::eek:
Natuurlijk wel, gentherapie komt eraan en er zal tegen die tijd vast nog wel meer uitgevonden zijn.


Denk dat die weg ook niet meer te stoppen is. Je wilt toch dat bijvoorbeeld Cutler weer een stapje groter is dan vorig jaar, anders zou het geen wedstrijd zijn. Je kan niet verwachten dat er nu opeens heel anders gejureerd wordt.

Misschien classic klasse toevoegen aan de O, komt er vanzelf een dag dat die het populairst wordt.
 
Ik vind de niet te dikke Powerlifters Olympia waardig. :D
Pro BB's zijn freaks...
 
Natuurlijk wel, gentherapie komt eraan en er zal tegen die tijd vast nog wel meer uitgevonden zijn.


Denk dat die weg ook niet meer te stoppen is. Je wilt toch dat bijvoorbeeld Cutler weer een stapje groter is dan vorig jaar, anders zou het geen wedstrijd zijn. Je kan niet verwachten dat er nu opeens heel anders gejureerd wordt.

Misschien classic klasse toevoegen aan de O, komt er vanzelf een dag dat die het populairst wordt.

Ok gentherapie is mogelijk maar waar is op den duur de 'sport' dan nog?
Zoals geopperd; een classic categorie toevoegen en ben ervan overtuigd dat die op termijn minstens evenveel belangstelling zou kunnen krijgen...

As I am concerned it's a go ;)
 
Back
Naar boven