AndroidHealthClinic

Hoe kan iemand 40.000 euro hebben en een bijstandsuitekering? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Ik gun het haar wel hoor :D
 
ll
 
Laatst bewerkt:
volkomen bezopen.

[Link niet meer beschikbaar]

Natasia had gehoopt dat de tien maanden in de Gouden Kooi haar roem en rijkdom zouden brengen. Niets blijkt minder waar. Inmiddels is ze weer thuis waar haar een bijzonder onaangename verrassing wachtte. Haar vriend Wilgo bleek hem namelijk gesmeerd te zijn en al haar geld meegenomen te hebben.

Wilgo was degene die - de tijd dat zij in de Kooi zat - voor haar twee kinderen, Yairo en Cheyenne zorgde. Natasia vertrouwde hem volledig en liet zonder problemen haar bankpassen bij hem achter. In Prive zegt ze het volgende:

"Alle bankafschriften waren weg, maar inmiddels heb ik kopieën gekregen en kan ik precies zien wat hij heeft gedaan: het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma". "Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!"

En als klap op de vuurpijl blijkt hij ook nog eens een vriendin en een kind te hebben in Suriname.

Natasia geeft toe dat zij en Wilgo al een tijdje problemen hadden: "Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te 'klootviolen' met andere vrouwen."

Dat 'keurig gedragen' valt te betwisten en ze mag dan wel een schreewlelijk zijn maar.....dit gun je niemand.

Tsja, en dan de bankpassen aan iemand vertrouwen. Zoiets komt niet uit de lucht vallen.
 
Net goed...voor die breedbek kikker :roflol:.

De goudenkooi :kots:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Je mag toch wel sparen als je uitkering hebt ? (al vindt ik het ook vreemd)
 
Was dat een personage uit de gouden kooi ??? :angstig: Ik hoop dat ze het na 22u uitzonden, als de kinderen slapen
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ah oke ... dan opsluiten !! :P
 
Genieten dit.
 
Een nekschot is zelfs nog zonde voor dit gestoorde wijf.
 
Bah, stom wijf....net goed dat ze is teruggenaaid. Ze dacht de queen te zijn in DGK, nu is het niks meer dan een hoopje niks
 
Tsja, en dan de bankpassen aan iemand vertrouwen. Zoiets komt niet uit de lucht vallen.

Wat had ze dan moeten doen? Die kooi uitrennen en die pasjes afpakken?
 
Dit is gewoon bad karma...komt ervan als je te lui bent om te werken voor je geld.
 
40.000 euro my ass. Geloof er niks van. Laat haar dat dan maar bewijzen.
 
dat pgb voor dat zoontje krijgen ze waarschijnlijk omdat dat ventje iets mankeert lijkt me.
je krijgt dan een bep. bedrag met de taak zelf verder voor zo'n kind te zorgen zodat het niet naar een duur verzorgingsinrichting/tehuis hoeft.
 
Waarom wordt er überhaupt nog aandacht aan die vrouw (als het dat al is) besteed???
 
:roflol: heerlijke reacties en ik ben het eens met Bouwens62.

**** die hoer :D
 
Back
Naar boven