AndroidHealthClinic

Hoe kan ik bulken zonder vet te kweken?

Bezoekers in dit topic

maarten8989

Novice
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16
Waardering
1
Hallo,

Ik wil wat meer spiermassa gaan kweken, en ga hiervoor shakes drinken en een creatine kuur doen. Maar hoe voorkom ik dat er ook vet bij komt? Iemand tips?
 
Hallo,

Ik wil wat meer spiermassa gaan kweken, en ga hiervoor shakes drinken en een creatine kuur doen. Maar hoe voorkom ik dat er ook vet bij komt? Iemand tips?
als je bulkt kom je ook vet aan deal with it daarom moet je na heet bulken ook cutten :)
 
Oke, en hoelang denk je dat ik moet bulken en hoelang moet ik daarna cutten? excuses voor de beginnersvragen ;)
 
Oke, en hoelang denk je dat ik moet bulken en hoelang moet ik daarna cutten? excuses voor de beginnersvragen ;)
bulken tot ongv 15% vet en dan terugcutten naar rond 10%
 
oke, en hoe meet jij je vetprecentage?
heb je verschillende manieren voor moet je even googlen, als je tijdens je bulk niet teveel vet wil aankomen kun je het beste cleanbulken dit houd in dat je rond 200 calorieen meer gaat eten dan je onderhoud en geen 500 calorieen wat veel mensen doen
 
Bulk je zelf alleen met shakes of ook speciale types eten?
 
Bulk je zelf alleen met shakes of ook speciale types eten?
je moet een voedingsschema hebben, je onderhoud uitrekenen en daar 200-500 calorieen boven gaan zitten dat is bulken shakes kunnen helpen makkelijk die extra calorieen binnen te krijgen maar zijn absoluut niet nodig
 
Spiergroei stimuleren zonder in vet aan te komen is mogelijk.

Goed voedingsschema en trainingsprogramma is nodig.
 
Een zo precies mogelijk samengesteld voedingschema + goed trainingschema + genoeg rust.
Mogelijk, alleen niet zo makkelijk
 
Niet al te hoog in Kh en vetten gaan zitten, goed voedingsschema, juiste instelling ;)
 
Back
Naar boven