MuscleMeat

Hoe kan ik fouten voorkomen?

  • Topic starter KoNiG
  • Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 17K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

KoNiG

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2004
Berichten
13
Waardering
0
Nou ff een vraagje !! ik en wat vrienden waren laatst aan het armpje worstelen !! k had bijna het toernooitje verloren en wil graag verdere fouten/verliezer verkomen !! Wat moet ik trainen om goed/beterder te kunnen armworstelen ? :( kzou het bij god niet weten je let er namelijk niet zo op als je bezig bent !! Biceps toch ?
 
KoNiG zei:
Nou ff een vraagje !! ik en wat vrienden waren laatst aan het armpje worstelen !! k had bijna het toernooitje verloren en wil graag verdere fouten/verliezer verkomen !! Wat moet ik trainen om goed/beterder te kunnen armworstelen ? :( kzou het bij god niet weten je let er namelijk niet zo op als je bezig bent !! Biceps toch ?

hoofdzakelijk techniek

verder schouders (rotator cuff zou'k zeggen)

mvg.
 
Een sterke biceps is handig als statische ondersteuning om zijn arm in positie te houden, verder idd borst en voorkant schouders, maar een sterke onderarm is ook heel belangrijk.

Als je zijn pols in de klem hebt wint hij zelden nog, en andersom als jou pols achterover word gedrukt kun je geen kracht meer zetten, zorg dat dat niet kan gebeuren :thumbs:
 
Bij armworstelen voel ik het meestal in m'n triceps...
dus die zou IK dan trainen :D

en je onderarmen (polsen)
 
Laatst bewerkt:
train je onderarmen en je grip, zorg dat je sterke vingers/handen krijgt. Verder natuurlijk de schouders incl. rotator cuff.
 
Het is vooral heel veel techniek. Met beetje onopvallend valsspelen win je het van veel grotere gasten. Als je bv grotere biceps heb moet je het tijdens het armpje drukken vooral op je biceps gooien door zijn arm niet opzij maar meer richting jezelf te trekken, das veel mijn techniek. Als je hem meer opzij drukt ga je meer van je schouders uit, zo moet je zelf kijken wat het best bij je past..
 
Je eigen kei kwaad maken en zeggen dat je gaat winnen GVD !!!!!!!!!!
 
Hey, ik voel altijd m'n triceps wel bij armpjedrukken. Maar je kunt ook gewoon een oefening doen waarbij je je elleboog op een bank zet, je pakt een kabel beet en je hangt er gewicht aan en maakt dan die beweging, lijkt mij dat dat wel zou kunnen werken, maar kan net zo goed onzin zijn, maar die oefening kwamineens in me op :S
 
^^ dan kan je volgens mij beter rotator cuff oefeningen doen.
 
Vooral onderarmen trainen idd! als je geen techniek gebruikt
 
Jax zei:
Je eigen kei kwaad maken en zeggen dat je gaat winnen GVD !!!!!!!!!!

Alleen... dat zullen je tegenstanders ook wel doen... :D
 
het meerendeel van jullie zegt onderarmen :) laat ik dat dan maar extra gaan trainen :rolleyes: nu snap ik het waarom mijn vriendin van iedere jongen op school wint met armpje drukken :S ze zit op majoretten :) en die doen dus CONSTANT onderarmen gebruiken om die bewegingen te maken

*gaat aanvragen of jongens ook op majoretten mogen :cool: *
 
KoNiG zei:
het meerendeel van jullie zegt onderarmen :) laat ik dat dan maar extra gaan trainen :rolleyes: nu snap ik het waarom mijn vriendin van iedere jongen op school wint met armpje drukken :S ze zit op majoretten :) en die doen dus CONSTANT onderarmen gebruiken om die bewegingen te maken

*gaat aanvragen of jongens ook op majoretten mogen :cool: *

*vraagt zich af wat voor soort jongens aan majoretten doen: :P

:roflol:
 
Back
Naar boven