XXL Nutrition

hoe kan ik groeien? en hoeveel kilo mag ik maximaal mee trainen tot nu toe?

Bezoekers in dit topic

Er is geen maximum, gewoon hoeveel jij aankan. En dat je stopt met groeien door trainen is bullshit. En waarom wil je langer worden, zo geweldig is dat niet. Ik wou liever dat ik iets kleiner was....
 
Er is geen maximum, gewoon hoeveel jij aankan. En dat je stopt met groeien door trainen is bullshit. En waarom wil je langer worden, zo geweldig is dat niet. Ik wou liever dat ik iets kleiner was....

Ja jij bent 190 ofzo en echt heel smal.Wordt nooit wat met jou bertje;)
 
excuses, typfoutje van de 1.70 naar 1.85 bedoelde ik te typen.

dat gaat je namelijk wel lukken:)!

Nou, ligt eraan hoor, ben 176 en 16 jaar, op mij id-bewijs staat 177 en die is 2 jaar geleden gemaakt. 180 zit er voor mij niet in, dan verplaats lang maar breed worden^^

Daar mag je pas om lachen:P

Als je nu nog aan groeien bent kan het lukken. 4 jaar geleden zou ik 185 ofzo worden volgens de GGD, die liegen ook uit hun nek:P
 
Ik vraag me wel af, biceps doe je echt makkelijk meer dan triceps, welke oefening triceps? Biceps 14 kilo? Hoeveel reps? Dumbbell curl vaak word daar ook beetje in gecheat. Dus bicpes 14 kilo is geen echte info.

Veel succes trouwens!!!
 
Ik vraag me wel af, biceps doe je echt makkelijk meer dan triceps, welke oefening triceps? Biceps 14 kilo? Hoeveel reps? Dumbbell curl vaak word daar ook beetje in gecheat. Dus bicpes 14 kilo is geen echte info.

Veel succes trouwens!!!

biceps .... ga je ergens staan en dan van helemaal beneden bij je heup tot je nek omhoog ... 4 X 10 reps ... 10 keer omhoog pauze 10 keer pauze 10 keer pauze 10 keer ... en dan nog na trainen .... dat is bij ons zoveel reps als je kan
 
Ja, maar das geen antwoord, dat snap ik ook wel hoor:P

Maar richt je niet op de dumbull curl, vindt het maar een *** oefening waar veel in wordt gecheat.
 
Ja, maar das geen antwoord, dat snap ik ook wel hoor:P

Maar richt je niet op de dumbull curl, vindt het maar een *** oefening waar veel in wordt gecheat.

wat is dan een echt hele goeie oefening voor je biceps?:p
 
Je moet er zowiezo meerdere pakken, niet alleen die, beetje afwisselen. Kijk maar op forum. Er zijn er genoeg. Barbell Curl, Peacher Curl, Hammer Curl, Seated Dumbbell Curl, Concentrailon Curl ofzoiets:P.

Keuze zat, maar deze is ook goed maar niet 3x per week deze oefening doen bij fullbody schema.
 
okeej bedankt .... ik train maar 1 keer per week:p

maar dat zal ik volgende wel ff veranderen:p
 
ik train :

dumbbells biceps : 14 kilo

dumbbells triceps : 18 kilo

bankdrukken triceps : stang 10 kilo +
aan de stang intotaal 30 kilo


en ik wil ongeveer 1.85 worden als dat zou kunnen

ER is maar een goeie tip..... kop een pruik en naaldhakken scheelt gelijk 5 cm hoef je ook niet meer te trainen...
 
1 keer per week fullbody?
 
Back
Naar boven