XXL Nutrition

Hoe kan ik het best bruiner worden?

Bezoekers in dit topic

kensha

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 apr 2013
Berichten
273
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
13%
Ik heb een aardige witte huid terwijl ik toch vrijwel elke dag 2 stukken fruit, groente en vlees eet en rond de zomer regelmatig in de zon ligt.

Deze jaar wil ik extra gaan zonnen om er wat bruiner uit te zien en dit dan ook vast te houden.

De week vakantie in Spanje van 4 jaar geleden had mij goed gedaan maar echter verloor ik al snel het mooie bruine kleurtje.

Hoe kan ik hierbij tegen aan?, ik wil ook geen cosmetische producten gebruiken dat als of ik lijkt dat ik bruin bent.
Wel sta ik er voor open producten te gebruiken die het bruin worden proces eventueel kan verbeteren.
Ik heb volgens mij ook weinig pigment.

Naast alles, is er ook iets van een bepaald voeding dat het bruin worden proces kan verbeteren?

Wat tips erbij zal geweldig zijn.
 
Ik heb een aardige witte huid terwijl ik toch vrijwel elke dag 2 stukken fruit, groente en vlees eet en rond de zomer regelmatig in de zon ligt.

Deze jaar wil ik extra gaan zonnen om er wat bruiner uit te zien en dit dan ook vast te houden.

De week vakantie in Spanje van 4 jaar geleden had mij goed gedaan maar echter verloor ik al snel het mooie bruine kleurtje.

Hoe kan ik hierbij tegen aan?, ik wil ook geen cosmetische producten gebruiken dat als of ik lijkt dat ik bruin bent.
Wel sta ik er voor open producten te gebruiken die het bruin worden proces eventueel kan verbeteren.
Ik heb volgens mij ook weinig pigment.

Naast alles, is er ook iets van een bepaald voeding dat het bruin worden proces kan verbeteren?

Wat tips erbij zal geweldig zijn.

Ja, chocola over je gezicht smeren.
 
ga melanotan injecteren
 
Solarium?
Heb je trouwens wel een ziel ??
 
Laatst bewerkt:
Naast alles, is er ook iets van een bepaald voeding dat het bruin worden proces kan verbeteren?
In felgekleurde groenten zoals rode paprika zit wel caroteen, wat invloed op je tint heeft. Maar dat gaat je geen noemenswaardig verschil brengen.

Als je gaat zonnebanken maakt een goede creme wel veel verschil

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------

Ja, chocola over je gezicht smeren.
Oke, en nu? :)

tumblr_m608m3ktYs1rxnbwuo1_500.jpg
 
Ik raad aan om jezelf in te smeren met babyolie en vervolgens de helderheid van zowel je pc/laptop als telefoon op standje zonnebank zetten, werkt prima! Mocht je een grote tv hebben dan geniet deze natuurlijk de voorkeur!
 
+1

Wel oppassen dat je njet oranje word ;)

Oranje wordt je van die caroteen creme. Van melanotan 2 injecties wordt je gelijkmatig bruin en helemaal niet oranje. Ik neem melanotan helemaal niet vaak en geen hoge dosis. Gewoon de dag voor de zonnebank, de dag zelf en de dag erna. Ik ga om de week 20 minuten onder de zonnebank. Ben bruiner dan mijn collega die net uit Azie komt. Voor de zonnebank naar de sauna zodat porieen open staan helpt ook wel. Ik koop nooit een dure creme met bronzers oid.
 
Veel buiten zijn met het mooie weer, afgelopen tijd is het belachelijk zonnig geweest voor de tijd van het jaar.
 
Koop tanning oil van banaboat of australian gold zonder beschermingsfactor, scrub je huid 2x per week met zout om je kleur langer vast te houden. En zorg daarnaast voor een hoge vitamine A en E inname.
Ben net 1 weekje Egypte geweest en tanning oil werkt gewoon super.
 
Koop tanning oil van banaboat of australian gold zonder beschermingsfactor, scrub je huid 2x per week met zout om je kleur langer vast te houden. En zorg daarnaast voor een hoge vitamine A en E inname.
Ben net 1 weekje Egypte geweest en tanning oil werkt gewoon super.

En als je dan toch bezig bent, hoop een rokje scheer je baard en ga zittend plassen.
 
En als je dan toch bezig bent, hoop een rokje scheer je baard en ga zittend plassen.

:lol:

tsja, licht geven in het donker, ik ken 't. zonnen en zonnebanken zijn dan ook niet de veiligste variant en ach...dan blijft smeren over he
 
:lol:

tsja, licht geven in het donker, ik ken 't. zonnen en zonnebanken zijn dan ook niet de veiligste variant en ach...dan blijft smeren over he

Accepteren dat je een ariër bent is het alle makkelijkste.
 
Accepteren dat je een ariër bent is het alle makkelijkste.

True

Ik heb er geen moeite mee, dan maar een spook, verblind mezelf niet, maar ik open er dan ook geen topic over :P
 
In felgekleurde groenten zoals rode paprika zit wel caroteen, wat invloed op je tint heeft. Maar dat gaat je geen noemenswaardig verschil brengen.

Als je gaat zonnebanken maakt een goede creme wel veel verschil

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------


Oke, en nu? :)

tumblr_m608m3ktYs1rxnbwuo1_500.jpg


HAHA, ben jij dat???
 
:lol:

tsja, licht geven in het donker, ik ken 't. zonnen en zonnebanken zijn dan ook niet de veiligste variant en ach...dan blijft smeren over he

Zonnebanken is beter dan flink verbranden in de zomer. Verder m2 does the job.
 
Back
Naar boven