Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

pumperz

Novice
Lid geworden
18 mrt 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo guys!

Ik ben nieuw op dit forum. Op aangeven van een vriend heb ik me tot dit forum gewend omdat ik graag onafhankelijk advies hoop te krijgen. Op het moment dat je advies vraagt in een winkel voor supplementen krijg je meestal een advies gericht op het aanbod van de desbetreffende winkel.

Stats:

Ik train momenteel 3 jaar en ik ben begonnen op een gewicht van 67 kg met een bodyfat rondom de 12 %. Momenteel weeg ik 80 kg met 15 % bodyfat. Mijn doel deze zomer is 74-77 kg met een bodyfat rondom de 8%. Om zo veel mogelijk massa te behouden en te streven naar enige vorm van 'hardheid' ben ik voornemens om een anavar only kuur te gaan nemen. Ik ben van plan om halverwege april te gaan cutten om de gewenste shape rond begin juli te bereiken.

Vragen:
- Hoe moet ik gaan cutten ?
Ik eet momenteel 3300 calorieën en train 6 x per week. Ik hoor namelijk verschillende geluiden. De een zegt hou je vetten en eiwitten op het zelfde level als in je bulk en schroef je koolhydraten steeds verder naar onder, de ander heeft het over een high medium low carb systeem waarbij je voortdurend aan moet passen aan de hand van je stats. Wat ik concreet moet gaan doen is mij niet duidelijk.

-Wanneer in mijn cut starten met anavar?
Iedereen heeft natuurlijk als doel zoveel mogelijk spiermassa behouden en vet verliezen. Is het daarom verstandig om gelijk te beginnen met de kuur als je begint met cutten of in het midden/eind?
 
Back
Naar boven