AndroidHealthClinic

Hoe kan ik leaner worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lionaxy

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2016
Berichten
134
Waardering
2
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo bodybuilers,


Informatie over mijzelf:

19 jaar / 1m83
Weight 91KG
Fat percentage %16
Fat mass 14.9KG
Muscle mass 76.6KG

-

Ik eet momenteel zo'n 3000 calories per dag, mijn voeding bestaad nu uit het volgende

7 uur
250 gr kwark
100gr oats
200ml melk (halfvolle melk)

604 calorieen

-
10 uur
1 banaan
3 volkoren sneetjes met 35gr pindakaas

557 calorieen

-
11:45
100 gr runder gehakt
60 gr doperwten
100 gram volkoren rijst
1 lepel olijfolie

730 calorieen
-

19:00
200gr kipfile
100gr sperziebonen
100gr volkoren rijst
1 lepel olijfolie

719 calorieen

21:00
250 gr kwark
2 medium eieren

totaal rond de 2900

ik train daarnaast 5 keer per week (powerlifting schema) pas mee begonnen.

Zou ik iets uit mijn voeding kunnen verbeteren of beter over de dag kunnen verdelen?

en hoe zou ik mijn vet % en vet massa lager kunnen krijgen met minimaal spier verlies
 
Laatst bewerkt:
MInder kcal eten. Voldoende proteine eten.
 
Vet verliexen is je kcals onder onderhoud krijgen dat kan met voeding en cardio, spierverlies tegengaan is gwn keihard door trainen zoals je deed voor het cutten. Houd je eiwitten hoog genoeg verder
 
Was vergeten m'n leeftijd en lengte te melden

183 cm 19 jaar
 
minder eten per dag dan je dagelijks nodig hebt.
 
minder eten per dag dan je dagelijks nodig hebt.
Ik heb sowieso wel 2900 calorieen per dag nodig, ik loop 3,4km per dag en train 5x per week met redelijk zwaren gewichten voor mijn doen
 
Ik heb sowieso wel 2900 calorieen per dag nodig, ik loop 3,4km per dag en train 5x per week met redelijk zwaren gewichten voor mijn doen
Je ziet dat vanzelf aan je resultaten hè? Al dat berekenen en inschatten is leuk, maar alles is afhankelijk van hoe je reageert.
 
Ik heb sowieso wel 2900 calorieen per dag nodig, ik loop 3,4km per dag en train 5x per week met redelijk zwaren gewichten voor mijn doen

Als 2900 je dagelijkse behoefte is met al je activiteiten dan kan je 250 a 500 kcal minder proberen.

Ik persoonlijk zou met 250 beginnen en zien wat dat geeft.
 
Je ziet dat vanzelf aan je resultaten hè? Al dat berekenen en inschatten is leuk, maar alles is afhankelijk van hoe je reageert.
Klopt, ik heb wel erg veel trek altijd ook al eet ik 2900 kcal, maar moet ik dat gewoon negeren?
 
Je ziet dat vanzelf aan je resultaten hè? Al dat berekenen en inschatten is leuk, maar alles is afhankelijk van hoe je reageert.

Dit....

Die cijfertjes is theorie. Zien wt het geeft in de werkelijkheid
 
Klopt, ik heb wel erg veel trek altijd ook al eet ik 2900 kcal, maar moet ik dat gewoon negeren?

Cutten is honger hebben jammer genoeg.

En hongergevoel wil niet altijd zeggen dat je te weinig eet.
 
Cutten is honger hebben jammer genoeg.

En hongergevoel wil niet altijd zeggen dat je te weinig eet.
Ik ga denk ook andere voeding proberen, bedankt voor de hulp !
 
Back
Naar boven