XXL Nutrition

Hoe kan ik mijn zus dwingen/motiveren om naar de gym te gaan en gespierd te worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander0101

Novice
Lid geworden
13 aug 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Dus ik vind gespierde vrouwen heel erg mooi, hun grote biceps, benen, pecs enzo. En als ik dan die gespierde vrouwen op Instagram of zoiets zie, dan zeggen ze altijd dat hun broer of vader ervoor heeft gezorgd dat ze zo gespierd is geworden. Dus vorig jaar vroeg mijn zus wel is of ze mee naar de gym mocht, maar ik was altijd met een vriend. Maar ik weet ook niet echt wat haar intenties waren, volgens mij was het meer aan haar kont trainen. Maar nu wil ik eigenlijk mijn zus meenemen naar de gym en haar heel erg gespierd laten worden. Hoe kan ik haar dwingen/motiveren om mee naar de gym te gaan en heel erg gespierd te laten worden zoals ik boven zei?
 
Ik heb een soort Déjà vu... Volgens mij heeft deze knurft hier al eerder gepost :rolleyes:

Inb4 ze is mijn schoonzusje :dunno:
 
Inmiddels door TS tekst verwijderd dus topic kan dicht ..

Maar misschien kan Sanca Saxon of bodybuilding.nl zijn openingspost terug plaatsen
 
En niemand die gequote heeft :(

Wat een waste of time TS.. EIKEL! :mad:
 
Potver, dan was het blijkbaar serieus bedoeld.

Kleine samenvatting voor de mensen die het gemist hebben:

Sander vindt gespierde vrouwen de bom. Hij wil graag zijn zusje meenemen naar de sportschool en haar super gespierd laten worden.

Hij vraagt ons of wij misschien tips hebben hoe hij zijn zusje het beste kan overhalen/dwingen om mee te gaan naar de sportschool en gespierd te worden.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik snap het ergens wel, ik wil ook zijn zusje meenemen naar de sportschool.
 
Film haar als ze doucht en zeg haar dat je het beeldmateriaal online gooit (op dbb) als ze niet met je meegaat naar de sportschool
 
Film haar als ze doucht en zeg haar dat je het beeldmateriaal online gooit (op dbb) als ze niet met je meegaat naar de sportschool
Ik weet niet of dit het beste advies is voor dit soort freaks?
 
Ik wil.je zusje best doen en wat trencum erin spuiten.
 
Dit is een grapje?

Hoop ik :dunno::dunno:
 
Hij wil gewoon heel erg graag dat zijn zus gezond blijft en de boodschappen kan dragen.
 
ik wou om pics van het zusje vragen maar ik heb mij bedacht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven