XXL Nutrition

hoe kan ik snel gespierd worden? vooral bovenlichaam.

Bezoekers in dit topic

Jurretjeee

Novice
Lid geworden
2 jul 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
56kg
hallo,
ik ben een jongen van 15 en ben nogal dun. ik ben al een paar maanden aan het trainen (af en toe), maar weet eigenlijk niet wat ik moet doen. heeft iemand tips voor oefeningen, voeding en andere dingen die erbij horen?
 
Wil jij johnny bravo worden? Benen evenveel trainen als bovenlichaam.
 
Denk niet dat hij weet wie jonny bravo is :p , en vind jonny er gewoon cool uitzien.

Ik zou gewoon eerst je gehele lichaam trainen anders ziet het er raar uit. Doe iets als stronglift schema 5x5. Als je al wat verder bent en al wat "groter" bent kun jij eventueel je borst, rug en schouder spieren extra trainen. Maar dat is voor later!
 
vooral veel squaten en deadliften en dan komt het helemaal goed jongen.

:thumb:
 
En niet af en toe eens trainen! Doe gerust maar wat meer regelmaat!
 
kan het ook zonder dumbells of andere gewichten? ik heb namelijk niet echt veel geld en het is best duur. bijvoorbeeld met pull ups enzo?
 
Heel veel squatten!
 
Begin met: 1 Optrekken elke keer hoeveel je kunt en dat 4 keer, wel elke keer anderhalve minuut rust ertussen.
2: Opdrukken zelfde manier.
3: Squat zonder gewicht en single legged squats als je sterk genoeg bent. zelfde manier

Doe dit om de dag en hoe het een jaar vol.
 
Snap echt niet dat er sommige hierboven zijn die hem afzeiken!?
geef die jongen gewoon serieus antwoord of hou gewoon lekker je ......... :wanker:
 
zoek ff op bodyweight oefeningen.

Push ups, pull ups, dips, squats, ...

Er is ook een programma waar je een koord gebruikt en je jezelf dus moet tegenhouden.
 
Wat disturbed zegt +1 ff googelen :)
Voorderest goed eten, maar je bent pas 15 zie ik en 1 m 84 en 56 kilo.. dus je moet gewoon vreten wat de pot schaft en goed verdeeld over de dag (elke 2 uur) zoveel als je kan en die bodyweight oefeningen. Sparen voor een setje dumbells of een fitness abonnementje dan kom je er wel. En vooral NIET opgeven, nooit!
 
Vergeet ook niet dat eten de andere helft van je training is.

Je komt alleen aan door boven je onderhoud te eten, en dat is dus ook de enige manier om te groeien.
 
Wacht dan typ ik zo even een hele lange post die helemaal uitlegt wat je moet doen qua training, oefeningen, sets, reps, voeding, eiwitten, supplementen, anabolen, enz.

O nee toch geen zin in
 
Wacht dan typ ik zo even een hele lange post die helemaal uitlegt wat je moet doen qua training, oefeningen, sets, reps, voeding, eiwitten, supplementen, anabolen, enz.

O nee toch geen zin in

Lol
 
Vergeet ook niet dat eten de andere helft van je training is.

Je komt alleen aan door boven je onderhoud te eten, en dat is dus ook de enige manier om te groeien.

Hoeveel setjes en reps eten moet ik doen dan? Het beste voor of na m'n training?
 
Back
Naar boven