AndroidHealthClinic

Hoe KAN je hem missen?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

On-ge-looflijk! Als je dan niet door de grond zakt weet ik het ook niet...
 
het erge is dat zo'n blunder je je hele leven blijft achtervolgen :o

heb ooit eens een eigen goal gemaakt, ik weet hoe het voelt :o
 
Maar goed, als iemand maar 17,5 miljoen opbrengt op de transfer markt mag je ook niet teveel verwachten of course. :rolleyes:
 
geweldig, en ze vangen er nog dik geld ook voor.
denk dat ik ook maar prof voetballer wordt, wat DIT kan ik zelfs... :D:p
 
MrJ zei:
Maar goed, als iemand maar 17,5 miljoen opbrengt op de transfer markt mag je ook niet teveel verwachten of course. :rolleyes:
Dat is het nou net, dat rechtvaardigt het feit dat ze uitgelachen worden :)
Wat ik ook wel frappant vind is dat sommigen eerst een vrij sublieme actie doen om het daarna volledig zelf te verprutsen...
 
Whahaha, lijken wel spelers van ons clubbie FC bal op het dak 5
 
whaha geweldig :D
 
Die bal die in de modder blijft hangen en die gast maar juichen :D :roflol:

Is al een klassieker maar blijft echt 1 van de grootste bloepers... is trouwens van een Nederlandse club/voetballer... naam weet ik niet meer...

haha en wimpie kieft 3 keer in de slowmotion :D

Ik heb zelf ook wel us niet te missen kansen verprutst in mijn tijd als spits, maar daar tegenover stonden wel een hele reeks bioeties :)
 
Haha, er zitten indeed hele erge bij (eigelijk zijn ze allemaal erg). Wel cool dat die laatste gast er gewoon om lacht :D
 
huckfinn zei:
Haha, er zitten indeed hele erge bij (eigelijk zijn ze allemaal erg). Wel cool dat die laatste gast er gewoon om lacht :D

Dat is Forlan van Manchester United.. die miste er zo veel dat ze hem na dat seizoen maar weg-gebonjourd hebben..
 
die van Jury Koolhof (bal blijft liggen in de modder) is en blijft een klassieker!
 
Pumpin' zei:
Dat is Forlan van Manchester United.. die miste er zo veel dat ze hem na dat seizoen maar weg-gebonjourd hebben..

jah, om vervolgens topscorer te worden in de Primera Division. Hij kan het dus toch wel aardig :)

Zitten wel erge tussen hoor hé :D
 
ik heb wel eens 2 eigen doelpunten gemaakt in een toernooiwedstrijdje (dus korter dan een normale wedstrijd). Hehe, wat een afgang hé :D

Maar heb er ook wel eens 5 aan de goede kant in geschoten
 
Man-Mountain zei:
verkapt check-mij-eens-ik-heb-10-jaar-op-voetbal-gezeten-dus-ik-hoor-erbij post

verkapt zie-mij-eens-een-stoere-FoK!-post-plaatsen.
 
MrJ zei:
verkapt zie-mij-eens-een-stoere-FoK!-post-plaatsen.

verkapt shit-zn-antwoord-was-waar-ik-kan-hier-niets-goeds-op-antwoorden-maar-laat-ik-toch-een-hopeloze-poging-doen post

:D
 
doen ze dat nu met opzet
 
Back
Naar boven