MuscleMeat

Hoe kan je het beste je buikje wegtrainen?

Bezoekers in dit topic

Ow

nou dan als 1e sorry als dat verboden is. ik d8 een forum is er om berigten te plaatsen als je wilt. Ik zeg niet eens vervelende of rare dingen. dus ik snap het probleem niet. alleen omdat het oud is? en ik heb tog me eigen vraag gesteld? ik ben tog niet op het oude ingegaan??

Greetzz
 
Klopt, je bent ook niet vervelend.

En het klopt ook dat je goed gehandeld hebt, als je een nieuw topic geopend had kon ik je verzekeren dat het eerste bericht de text " gebruik de zoekfunctie eens" bevatte. Maar een nieuwe vraag stellen in een bestaand topic verduidelijkt het geheel natuurlijk ook niet.

maar voor een nieuwe vraag kun je toch beter een nieuw topic openen en je niet van de bovenstaande reacties aantrekken IMO.

Mijn reactie wat niet aanvallend bedoeld hoor, meer een indicatie dat het een zeer oud topic was, en als je nog vaak onder die steen ligt moet je ff een gil geven, zorg ik wel dat je wat te doen hebt...
 
plaatselijk vet verbranden gaat niet.
Enkel spierversteviging gaat plaatselijk.
Dus de basis is : vetverbranden d.m.v. dieet en cardio training.
Door veel buikspieroefeningen te doen zal je buik-vet niet verdwijnen maar je zal wel dikkere buikspieren krijgen.
Een combinatie is dus het beste.
 
Klopt, je bent ook niet vervelend.

En het klopt ook dat je goed gehandeld hebt, als je een nieuw topic geopend had kon ik je verzekeren dat het eerste bericht de text " gebruik de zoekfunctie eens" bevatte. Maar een nieuwe vraag stellen in een bestaand topic verduidelijkt het geheel natuurlijk ook niet.

maar voor een nieuwe vraag kun je toch beter een nieuw topic openen en je niet van de bovenstaande reacties aantrekken IMO.

Mijn reactie wat niet aanvallend bedoeld hoor, meer een indicatie dat het een zeer oud topic was, en als je nog vaak onder die steen ligt moet je ff een gil geven, zorg ik wel dat je wat te doen hebt...


Aan Nitric

Het was ook niet naar jou bedoeld, want Stynxie schreef dat naar mij
dus was er niks aanvallends van jou :) Ik snapte alleen dat van die steen niet en dat bump :P maar nu dus wel.. ja ik wist ook verder niet hoe dit werkte, dus ik zette gewon een berichtje neer. zodoende ;) Maar iig bedankt voor je berichtje terug. Ik lig zeker lang onder die steen :P heb niks beters te doen ;) hahaha
 
Tibor111
bedankt voor je tip :) ik doe zowieso cardio, en ook buikspieroefeningen.
Ik zal wat meer op me voedsel letten. Doe ik nu ook wel, alleen niet altyd. Zoals in de weekeinden ;) Maar indd, een gezondere leefwijze volgen is verstandig.
 
Back
Naar boven