MuscleMeat

Hoe kan je je shake het beste mixen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik heb nu Perfect Whey. En heb geen milkshake mixer nu doe ik het met ee staaf mixer door magere melk maaar dat word nou niet echt een shake eerder gewoon melk met klontjes poeder en schuim erboven op.
Iemand ander idee?
 
Shakes gewoon in een shake beker normaal die lossen goed op, als ze klonteren ligt dat aan de slechte kwaliteit van je eiwit/shake.
 
Originally posted by Elmar
Ik heb nu Perfect Whey. En heb geen milkshake mixer nu doe ik het met ee staaf mixer door magere melk maaar dat word nou niet echt een shake eerder gewoon melk met klontjes poeder en schuim erboven op.
Iemand ander idee?

Koop een garde of pak er een als je die hebt. Zelf heb ik een mini-garde die ook voor bekers geschikt is.

Doe eerst het poeder in de beker (of waar dan ook) en schenk dan voorzichtig de vloeistof erbij. Tegelijkertijd roer je met de garde, het kan in het begin een beetje klonterig zijn, maar dat gaat snel over.. blijven roeren.
Dan moet je een oplossing hebben die niet klonterig is.. of niet heel erg. Als er nog klontjes in zitten, spoel ik die gewoon na met water en drink dat ook op.

De methode is gelijk aan die, wanneer je met echte cacaopoeder een kop warme chocolademelk maakt. Of cup-a-soup of ... of ....

Groetjes van een voormalig laborante
 
Re: Re: Hoe kan je je shake het beste mixen?

Originally posted by Esperantisto


Koop een garde of pak er een als je die hebt. Zelf heb ik een mini-garde die ook voor bekers geschikt is.

Doe eerst het poeder in de beker (of waar dan ook) en schenk dan voorzichtig de vloeistof erbij. Tegelijkertijd roer je met de garde, het kan in het begin een beetje klonterig zijn, maar dat gaat snel over.. blijven roeren.
Dan moet je een oplossing hebben die niet klonterig is.. of niet heel erg. Als er nog klontjes in zitten, spoel ik die gewoon na met water en drink dat ook op.

De methode is gelijk aan die, wanneer je met echte cacaopoeder een kop warme chocolademelk maakt. Of cup-a-soup of ... of ....

Groetjes van een voormalig laborante

Thx deze manier werkt het best, helemaal geen klontjes nix lost perfect op! :D thx. Alleen doen jullie altijd met magere melk of water. Water schijnt het beste te zijn maar magere melk is lekkerder volgens mij :D
 
whey voor na je training kan je beter met water nemen, want melk vertraagt de opname
 
Hmmm, ik heb eigenlijk nooit problemen met het shaken, en ik mix ook met een staafmixer, en ik doe juist eerst de melk/water in de beker, dan de poeder en evt een banaantje of iets dergelijks, en lekker mixen maar.
Misschien mix je te kort?
 
Re: Re: Hoe kan je je shake het beste mixen?

Originally posted by Esperantisto

Groetjes van een voormalig laborante
Deze lowtechmethode vind ik ook prima werken, maar ja, ik deed dat ook altijd al met voedingsbodems voor bacterien ... Ook in een lab gewerkt dus! :D
 
Hoi Elmar, ik heb een perfecte methode gevonden..

Sinds een paar maanden heb ik zo'n Sodaclub apparaat waar je met CO2 gasflessen bubbeltjes in water kunt brengen.. Perfect omdat we in Wageningen Veluweblauw uit de kraan krijgen, dat elders als Sourcy of zo gebotteld wordt. Dus, het is wel aardig eens bubbeltjeswater te drinken..
Nou, als je dan je weipoeder oplost in veluwerood of sparood dan hoef je haast niet te roeren en lost het vanzelf zonder klontjes op.
Daarna doe ik er nog 100 gram kwark, 30 ml slagroom, een handjevol kokos evenals een klein beetje zoetstof bij.. verrukkulluk.
 
Shake...

Ik gebruik Whey-eiwitten van Twin Lab.Zit shaker bij,gaat prima,gèèn klonters maar ik meng wel met miniraal water hè !!
35 gram op 0.750Lit!

Santè...:D
 
hmm ik pak meestal gewoon een beker, stop er de poeder in, daarna et water en effe roeren met een vork. werkt ook prima :)
 
Originally posted by -Ma3stro-
hmm ik pak meestal gewoon een beker, stop er de poeder in, daarna et water en effe roeren met een vork. werkt ook prima :)
??? Krijg je dan niet gigaveel klonters? Water allemaal toevoegen voor het roeren en dan nog met een volk ipv garde ook! Dat zou bij mij niet werken :(
 
roerskills zijn dat :P neej valt reuze mee, heb amper last van klonten.
 
Toevallig CFM van J-Tech?
 
Back
Naar boven