Fitness Seller

Hoe kan je nou niet van deze muziek houden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze is al best oud en je hoort em op iedere hardcoreparty. En die zijn er veel en altijd uitverkocht, dus dat hardcore dood is is de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb :roflol:

Vind en ook nog wel leuk mja je hoort em te vaak
 
Deze is al best oud en je hoort em op iedere hardcoreparty. En die zijn er veel en altijd uitverkocht, dus dat hardcore dood is is de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb :roflol:

Vind en ook nog wel leuk mja je hoort em te vaak

Iemand die er verstand van heeft.
 
16jaar, 72 kilo en dan praat ie over dwarfen.
gtFOOOOOOOOO kneus

ot: hardcore, was cool 10 jaar geleden
 
ik vind dat soort muziek helemaal niks tenzij ik van de kaart ben maarja dan is alles wel leuk
 
16jaar, 72 kilo en dan praat ie over dwarfen.
gtFOOOOOOOOO kneus

ot: hardcore, was cool 10 jaar geleden

Weer iemand die niet kan lezen, kan je jezelf even slaan? thanks
 
eey demian, ik basketball en doe thaiboks/mma. dus inclusief wedstrijden sport ik 7x per week en ik deadlift in 1 maand al net zoveel als jij in 5 maanden, :trollface:
 
Ik ben totaal pro hardcore/terror. Maar niet deze pussy shit (ja ok, sorry, ieder zijn mening :) )
Mja, in zn geheel wel een degelijk nummertje voor de mainstream hardcore fans, denk ik zo ;)
Als je echt voor hardcore bent, TS dan heb ik 1 naam voor je :)

Partyraiser ;)! (en dan niet dat mainstream gezeik, wel de underground setjes, of de set van Dominator 2011 waar ik mn nikes op naar de klote heb gestampt)

Ook een heleboel early is natuurlijk heeeel erg dik, maar neem aan dat je hedendaagse Hc luistert :)
 
Ik ben totaal pro hardcore/terror. Maar niet deze pussy shit (ja ok, sorry, ieder zijn mening :) )
Mja, in zn geheel wel een degelijk nummertje voor de mainstream hardcore fans, denk ik zo ;)
Als je echt voor hardcore bent, TS dan heb ik 1 naam voor je :)

Partyraiser ;)! (en dan niet dat mainstream gezeik, wel de underground setjes, of de set van Dominator 2011 waar ik mn nikes op naar de klote heb gestampt)

Ook een heleboel early is natuurlijk heeeel erg dik, maar neem aan dat je hedendaagse Hc luistert :)

Drop wat youtube links hier of in PM man :)
 
hardcore is al 10 jaar dood, tijd om het achter je te laten "demian".
hardcore is nie dood hardcore leeft!!
en zal altijd blijven leven!

ben 32 liep al op mn 16 de op hardcore party's en luister tot de dag vandaag aleen maar hardcore!

hardcore till i die!
 
Back
Naar boven