1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Hoe klinkt dit

Discussie in 'Tieners en Beginners' gestart door Strijdend, 2 sep 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Strijdend

Strijdend Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    75kg
    Hallo allemaal,

In Mei ben ik begonnen met fitness op 68 kilo (1.88cm). Nu weeg ik 75kilo, alleen weet ik echt niet of ik qua kracht goed loop of langzaam ben, want heb niet het idee dat ik nou zoveel beter ben in sommige oefeningen. Met bench press bijv. doe ik nu 5x5 op 44kg en eerst vond ik het lastig 20kg 12x te doen.
    pecdeck machine van 25 naar 45kilo,
    shoulder press van 5kg naar 15kg,
    front dumbell raise van 3kg naar 7kg, side dumbell raise van 2kg naar 5kg,
    dumbell curl van 5kg naar 7/8kg,
    lat pulldown van 25kg naar 45kg,
    en nog een aantal oefeningen wat ik niet precies meer allemaal weet maar dit zijn wat voorbeelden. Ik weet oprecht niet of deze verhogingen qua tijd kloppen maar zelf denk ik dat het wat langzaam is. Weet iemand waar dat dan aan kan liggen?

2. 3XL

3XL Senior Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    1.463
    Je bent vanaf mei overal op vooruit gegegaan , sommige oefeningen zelfs verdriedubbeld, dus waar maak je je zorgen over?

vc10kl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie