Fitness Seller

Hoe kom ik aan 2500 cal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fishstick_19

Cool Novice
Lid geworden
9 mei 2016
Berichten
56
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
61kg
Ik ben 15j 60kg 1m76
ik kom uit op 2004 calorieën.
Dus ik gok dat ik er ongeveer 2500 nodig heb om goed te kunnen groeien?
ik ben geen grote eter en zo dus ik vraag mij af of iemand me tips kan geven zodat ik
2500 kan halen? misschien een link sturen naar een schema?
 
Post je schema eens wat je nu eet.
 
Eet meer dan je nu eet, bv 6 boterhammen ipv 4 of 200 gram rijst ipv 100. En je kunt altijd nog een pak chocomel leeg drinken. ;)
 
pannenkoeken maken die dingen zijn calorie bommen :)
zo maak ik ze

  • Megere melk 200ml
  • olijf olie 0,5 spoon
  • Bloem 150gr
  • pindakaas 10 gr
  • 2 eieren
880 kcals
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook shakes maken als je geen grote eter bent :)
Wat melk met bananen en havermout en voor wat vetten misschien noten of pindakaas eran gooien en mengen maar! :)
Als je het hebt kan je er whey poeder ingooien :)
 
Ik heb dat probleem ook, maar in de omgekeerde richting.
 
500kcal is super easy. Drink een glas melk en eet een handjevol noten per dag extra oid en je bent er al.
 
respect voor iedereen die nog (enigszins) serieus reageert op dit soort berichten
 
pff easy as hell! Pindakaas, noten, creme fraiche, slagroom olijfolie etc. Klein in omvang, groots in calorien :D
 
Meer trainen = meer eetlust
Meer eetlust = meer eten en makkelijker aan je kcal komen
2500 kcal is easy en na tijdje serieus en zwaar trainen ga je zelfs hoger in je Kcal zitten
 
Poptards

OT:
Voedingsschema zal je zelf op moeten stellen (sticky's).
 
Je hoeft niet per se meteen aan de bakken kip met droge rijst, wees een beetje creatief om die extra kcal te halen. Chocomel of noten zoals hierboven al gezegd werkt geweldig. Voor je 't weet lig je met een rammelende maag in bed verlangend naar die tijd dat je met 2000kcal al vol zat
 
Voor je 't weet lig je met een rammelende maag in bed verlangend naar die tijd dat je met 2000kcal al vol zat

Dit. Als 14 jarige ging ik naar school zonder ontbijt, at ik in de lunch 1 of 2 frikadelbroodjes van de C1000, at ik om 18:00 avondeten circa 600-900 kcal, en 's avonds wat koekjes o.i.d. eindstand 1500 kcal (?) en had ik nooit honger, zat uren voor m'n computer te gamen en dacht nooit aan eten. 10 jaar later begin ik af en toe een uur na eten alweer te denken aan het volgende eetmoment
 
Dit. Als 14 jarige ging ik naar school zonder ontbijt, at ik in de lunch 1 of 2 frikadelbroodjes van de C1000, at ik om 18:00 avondeten circa 600-900 kcal, en 's avonds wat koekjes o.i.d. eindstand 1500 kcal (?) en had ik nooit honger, zat uren voor m'n computer te gamen en dacht nooit aan eten. 10 jaar later begin ik af en toe een uur na eten alweer te denken aan het volgende eetmoment
10 jaar later, lucky. Ik heb de eerste 2 maanden zitten forcefeeden om met moeite 3500 kcal weg te krijgen, nu 1 jaar later verlang ik naar een bulk met 5k kcal:(. Dit was wel sinds ik begon met BB, hiervoor ook erg lang ontbijt geskipt, geleefd op frikandellenbroodjes en chips/chocola.
 
Magere kwark -> volle kwark
Magere/halv. melk -> volle melk

Op die manier kun je ook je kcal makkelijk uppen he, pak in plaats van de gewone producten de volle producten en je krijgt met hetzelfde eten een stuk meer binnen!
 
Back
Naar boven