AndroidHealthClinic

Hoe kom je aan je Nickname? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Berichten
2.101
Waardering
1.434
Lengte
1m93
Massa
106kg
Vetpercentage
13%
Heb vanmiddag even wat in de archieven geploeterd en zag dat er al een topic bestaat waar verteld wordt hoe men aan zijn/haar Nickname komt.
Echter is de laatste post in 2005 geplaatst, dat is dus 15 jaar geleden.
Daarom leek het mij wel leuk om een nieuwe topic over dit onderwerp te starten.
Ik ben ervan overtuigd dat er heel veel nieuwe leden sinds 2005 bij zijn gekomen en sommige met de vreemdste namen, mij inbegrepen lol.
Wij willen natuurlijk wel weten hoe men aan zijn/haar naam is gekomen.

Ik zal de spits afbijten:

Toen ik een jaar of 17/18 was werkte ik in een distributiecentrum als orderpicker. Het bedrijf was een supermarktketen.
Op die leeftijd was ik ook iemand die flink blowde en vond gadgets hiervan best wel interessant. Zo had ik verschillende pijpjes, waterpijpen maar ook kleding, vooral shirts.
Een van die shirts was wit met een Marlboro pakje erop echter was die naam veranderd voor Marijuana. Soortgelijk als de toegevoegde afbeelding.
Ik droeg dit shirt ook op m'n werk.
Op een dag zag mijn ploegleider dit shirt en begon hij me snuf te noemen en dit hield hij ook aan, zelfs anderen begonnen mij die naam te geven.
Het eerste gedeelte van mijn Nickname was geboren.
Ik en m'n ploegleider waren ook echt gek op het kijken van video films, VHS tapes, echt oud lol. Na elk weekend hadden we grote gesprekken over welke films we hadden gezien.
Totdat de film The Karate Kid uitkwam.
Tijdens ons gesprek op een maandag over de film, die we beiden gezien hadden waren we wat aan het dollen met de naam Daniel San, zo werd the karate kid in die film door zijn mentor/trainer genoemd. En omdat dit best wel lollig klonk begon mijn ploegleider mij snuf san te noemen, ook dit hield hij aan.
Ik had er toendertijd totaal geen moeite mee dat hij me zo noemde en om de naam wat krachtiger op papier te maken verdubbelde ik de F van het eerste woord en de N van het laatste.

Snuff-Sann was gecreeerd lol.

Ik ben tevens ook de enigste in de gehele wereld met die naam dus uniek.

Okay, jullie zijn op de hoogte.

Nu is het aan jullie. ;)
 

Bijlagen

  • s-l1600.png
    s-l1600.png
    509,5 KB · Weergaven: 169
Ken jou nog wel van je vorige account. Dacht altijd ( no offense) dat je een beetje een eigenaardige was. En Snuff heette ivm snuffmovies :o
 
Zag een yt doc over de philly mob en Scarfo maakte 'indruk' op me.
 
Ken jou nog wel van je vorige account. Dacht altijd ( no offense) dat je een beetje een eigenaardige was. En Snuff heette ivm snuffmovies :o
In ieder geval weet je nu de echte toedracht van mijn naam ;)
 
Toen internet net in Nederland was (zonder google oa.) had ik het al en kwam op chat terecht en moest je een nickname invullen. Ik bedacht toen Cyberweb. Cyber ivm cyberspace en web ivm world wide web. Maar op chat noemde iedereen me gewoon Webby. Dat heb ik toen zelf maar aangenomen.
 
Gek een hond die niet naar zijn naam luistert.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven