AndroidHealthClinic

Hoe kom je aan je Nickname? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mentat, is dat je naam of een nickname? In geval van nickname, hoe kom je aan die naam?

De achternicht van LM kan het misschien niet het best, maar wel het prettigst uitleggen:

Eerder gebruikte ik elders een andere scherm aan, gebaseerd op een klassiek meesterwerk, maar kreeg de hele tijd vragen of ik ook zo'n fan van de een of andere obscure manga was en een andere naam (Beowulf) was hier al bezet.
 
De achternicht van LM kan het misschien niet het best, maar wel het prettigst uitleggen:

Eerder gebruikte ik elders een andere scherm aan, gebaseerd op een klassiek meesterwerk, maar kreeg de hele tijd vragen of ik ook zo'n fan van de een of andere obscure manga was en een andere naam (Beowulf) was hier al bezet.
Zeer goede film, ik vond de rol die Sting speelde wel grappig lol.

A Mentat was a profession or discipline that was developed as a replacement to the computers and thinking machines following the Butlerian Jihad that banned the creation of machines in the human mind's image, just as the Spacing Guild and the Bene Gesserittook up similar functions.
 
Omdat ik vroeger gabber was en naar elk feest ging tot er letterlijk bij neer viel :D
 
52 jaar oud en hij weet niet wie Romy Schneider is...

Lol, dank je voor je uitleg. Ik ken trouwens ook een Roy Schneider en Rob Schneider en misschien was jouw achternaam Schneider of misschien zelfs je voornaam, etc etc. Dus maw konden we vele kanten op. :D :thumbs:
 
Was Sissi geen optie? :p
Nee, want dat is de bijnaam van mat. In die films was zo ook nog niet zo aantrekkelijk als de in daaropvolgende jaren. Logisch als tiener met babyvet. :fluit:
Lol, dank je voor je uitleg. Ik ken trouwens ook een Roy Schneider en Rob Schneider en misschien was jouw achternaam Schneider of misschien zelfs je voornaam, etc etc. Dus maw konden we vele kanten op. :D :thumbs:
Nou, mijn mijn avatar is Rob noch Roy. Laatstgenoemde is trouwens "Scheider".

giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Nee, want dat is de bijnaam van mat. In die films was zo ook nog niet zo aantrekkelijk als in de daaropvolgende jaren. Logisch als tiener met babyvet. :fluit:


Nou, mijn mijn avatar is Roy noch Rob.
Sorry maar zag Romy daar eerlijk gezegt niet in.
 
Iemand in een game heette Hoxy en ik was zo creatief om er een z achter te plakken.
 
Ben je zelf ook een gamer?
Heb er heel wat duizenden uurtjes opzitten ja. Afgelopen drie jaar eigenlijk niks meer gedaan maar laatste tijd in het weekend wel weer eens, was vergeten hoe leuk tijdverdrijf het kan zijn. :D
 
De mooiste vrouw aller tijden. Wie het niet met mij eens is heeft een fobie en zal gerapporteerd worden.
Het was inderdaad een zeer aantrekkelijke dame.
 
Heb er heel wat duizenden uurtjes opzitten ja. Afgelopen drie jaar eigenlijk niks meer gedaan maar laatste tijd in het weekend wel weer eens, was vergeten hoe leuk tijdverdrijf het kan zijn. :D
Heb het zelf ook een tijdje gedaan tot in de vroege ochtenden lol. De tijd van Gran Turismo, Tomb Raider, Resident Evil enz.
 
Back
Naar boven