MuscleMeat

Hoe kom je aan je Nickname? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, gave vent, dacht altijd dat hij Schneider heette, ah wel, weer wat geleerd. :D
giphy.gif
 
De achternicht van LM kan het misschien niet het best, maar wel het prettigst uitleggen:

Eerder gebruikte ik elders een andere scherm aan, gebaseerd op een klassiek meesterwerk, maar kreeg de hele tijd vragen of ik ook zo'n fan van de een of andere obscure manga was en een andere naam (Beowulf) was hier al bezet.
 
Jou naam laat zich raden, Sander de snuiver.
Haha, heb vroeger wel veel geblowd maar nog nooit gesnoven. De enigste drug die ik nu nog gebruik is cafeïne, verder niets. Ook drink ik niet.

Snuff heeft niets met seks te maken, heb dat Ano11_01_24 ook al eens uitgelegd lol. Als je naar post 1 gaat weet je hoe ik aan die naam kwam. ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Haha, heb vroeger wel veel geblowd maar nog nooit gesnoven. De enigste drug die ik nu nog gebruik is cafeïne, verder niets. Ook drink ik niet.
Waarom heb je dan zo'n junky nickname, of betekent het iets anders? (Wat ik hierboven vond over 'snuff', kende die term niet.)
 
Waarom heb je dan zo'n junky nickname, of betekent het iets anders? (Wat ik hierboven vond over 'snuff', kende die term niet.)
Snuff is ook tabak voor zover ik weet.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Berend Boudewijn is overigens een oude acteur, was getrouwd met Martine Bijl. Weet niet of hij nog leeft.
 
Back
Naar boven