XXL Nutrition

hoe kom je aan steroiden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
90
Waardering
15
lieve mensen, 1 vraag, hoe komt men aan steroiden? elke sportschool wwar ik ooit ben geweest zegt er nix mee te maken te hebben, gezien ik al 10 jaar geen vooruitgang boek zat ik er wel eens over te denken..
 
A : Je mag die vraag hier niet stellen das verboden.

B : Post je voedingsschema eens ik lees net je andere thread.

Als dat gewoon klopt en je bent in 10 jaar niks vooruit gegaan dan zal een kuur je ook niets helpen. Ik ken nog zo een knaapje.

Hoe ben je eigenlijk gebouwd ? :)
 
Tja , ik zou echt even wachten op de adviezen van dit forum hoor. Het is wel erg "vroeg" om nu aan de roids te gaan. Wedden dat we je hier zover kunnen helpen dat je gewichten omhoog knallen?
 
sammie zei:
lieve mensen, 1 vraag, hoe komt men aan steroiden? elke sportschool wwar ik ooit ben geweest zegt er nix mee te maken te hebben, gezien ik al 10 jaar geen vooruitgang boek zat ik er wel eens over te denken..

die vraag kun je beter niet stellen........ tenminste als je wil dat je 2 e post niet gelijk je laatste word. maar denk dat je pm box nu wel vol zit haha
 
Aangezien er op elk forum spammers en scammers zitten te wáchten op dit soort vragen, en deze vraag verboden is, sluit ik het topic alvast, verwijdering volgt na instemming met medemods.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven