XXL Nutrition

Hoe komt Dinand zo verbitterd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee, ik verveel me echt nooit. Maar ik kan je nu wel drugs aanraden denk ik, of drank. Nee, serieus ik verveel me echt nooit, maar ik ben dan ook een kapitalistisch zwijn.
 
Ehm...tjah, tis maar hoe je jezelf classificeert
 
Niet bijzonder hoog. Jij? Niet veel hoger dunkt me, gezien je afkomst en het feit dat je nog geen topic van elf pagina's over jezelf hebt.
 
Nee, ook niet bijster hoog
Zal toch wel eerder aan mijn leeftijd liggen ipv mijn afkomst
Heb wel eens een lang topic over mijzelf gehad in een lang donker en duister verleden..
 
Nou en, ik wel 20. En het ligt wel aan je afkomst, dat is ook de reden van je duistere verleden en niet veel rooskleurigere toekomst. Sterkte ermee man.
 
Niet op zaken vooruitlopen D., daar ben je wel zo intellectueel genoeg voor
 
Ik zal zeker verbaasd zijn. Maar zeggen dat je iemand kent, is nog geen "ownage", dus probeer het gewoon maar opnieuw. Oke ik ben een "pussy", als dat betekent dat ik geen handtasjes steel en vrouwen bespuug. Ik heb trouwens al eerder gezegd dat je geen woorden moet gebruiken die je niet begrijpt, dat doe je niet bepaald intelligenter overkomen. Maar goed, eens een moslim altijd een moslim zullen we maar zeggen. Eet je netjes je baklava op voordat je op boevenpad gaat? Morgen wordt het weer hongerlijden, kind.

:roflol: :roflol: :roflol:


wat bench zei over D. ben ik het volledig mee eens .
hij heeft een verschrikkelijke kennis van zaken , het is een intellectueel pur sang . en zijn moeder ruikt naar vanillestokjes
 
Ik zal zeker verbaasd zijn. Maar zeggen dat je iemand kent, is nog geen "ownage", dus probeer het gewoon maar opnieuw. Oke ik ben een "pussy", als dat betekent dat ik geen handtasjes steel en vrouwen bespuug. Ik heb trouwens al eerder gezegd dat je geen woorden moet gebruiken die je niet begrijpt, dat doe je niet bepaald intelligenter overkomen. Maar goed, eens een moslim altijd een moslim zullen we maar zeggen. Eet je netjes je baklava op voordat je op boevenpad gaat? Morgen wordt het weer hongerlijden, kind.

:roflol:

en zijn moeder ruikt naar vanillestokjes

:roflol:
 
Geen idee, ik verveel me echt nooit. Maar ik kan je nu wel drugs aanraden denk ik, of drank. Nee, serieus ik verveel me echt nooit, maar ik ben dan ook een kapitalistisch zwijn.

Drank ja... ik weet nu ongeveer ook hoe het voelt :nanner:

Een topic voor D. met 11 pagina's, hij heeft 't wel voor elkaar :thumbup:
 
Ach je moet ergens posten he.
 
stel voor dat we allemaal D.bandjes dragen en traangas als deo gebruiken :thumb:
 
btw fag stop es met die gay liedjes vd ymca te posten op msnuh





verkapt ik heb dienant op msn
 
* topic van de maand *
 
Hey D., is wat Bench over jouw zei serieus? Een braaf Universiteitsstudentje?

Zo kom je namelijk niet over..
 
Hey D., is wat Bench over jouw zei serieus? Een braaf Universiteitsstudentje?

Zo kom je namelijk niet over..

niet?? alle extreem brave mensen hebben toch een heel bizar dubbel leven, bijna elke hoge pief van justitie is bijvoorbeeld pedofiel, ik vind juist dat hij heel goed in het plaatje past;)
 
hij zal ongetwijfeld ook wel zo'n psychopatisch lachje hebben, als igor van dracula
 
Volgens mij zijn er meer andere mensen verbitterd dan D. :D
 
D. is gewoon de nieuwe DBC. Maar dan in slimmere versie. :thumbup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven