MuscleMeat

Hoe komt Dinand zo verbitterd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gewhine allemaal. Ga es nken ofzo. :o
 
Vrede op aarde kerels :D
 
Het is nu even mooi geweest. Gorilla heeft nu al te vaak hetzelfde gezegd en het topic in omvang doen toenemen. Ik hoop dat hij wat verlost is van zijn innerlijke pijn.
 
Ok ik ben blij dat je in ieder geval alleen mijn internetpersoonlijkheid niet meer serieus neemt, anders had ik me net zo k*t gevoeld als jij.
Proost!
Als jij me net zo k*t voelde als mij was je een stuk vrolijker dan je nu was en had je waarschijnlijk ook niet de behoefte om je op een internetforum anders voor te doen dan je bent en hier een oppervlakkige karikatuur (sorry jonge je hebt het zelf zo mooi gezegd) neer te zetten en als jouw internetpersoonlijkheid niet zo belangrijk voor je is waarom ben je er dan mee begonnen en ben je er zolang mee door gegaan?

Nepperts vallen vanzelf door de mand jongen en ook jij ontkomt daar niet aan en nu kom ik niet meer in dit topic en lees je reactie op mijn post niet lekker puh na na na na na
 
de overduidelijk oppervlakkige karikatuur die ik hier neerzet

:( beetje jammer, ik dacht dat je gewoon zo als persoon was.
toen ik je openbaring las kreeg ik ineens een naar gevoel over mee heen; een emotie die me een flashback gaf naar een hele tijd geleden.
Er is nog een persoon geweest waar ik altijd tegenop keek, maar die in werkelijkheid ook maar een verzinsel was van onze cultuur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Probeer maar eens een oprit waterpas te maken of cement goed te mengen.

bouwvakker/stratenmaker/stucadoor = overrated
 
en nu kom ik niet meer in dit topic en lees je reactie op mijn post niet lekker puh na na na na na

ik weet 1000% zeker dat jij die reactie wel gaat lezen, op zeker.
 
:( beetje jammer, ik dacht dat je gewoon zo als persoon was.
toen ik je openbaring las kreeg ik ineens een naar gevoel over mee heen; een emotie die me een flashback gaf naar een hele tijd geleden.
Er is nog een persoon geweest waar ik altijd tegenop keek, maar die in werkelijkheid ook maar een verzinsel was van onze cultuur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




bouwvakker/stratenmaker/stucadoor = overrated

hehehe :bow:
 
Leuk en aardig allemaal, maar vergeet niet dat ik hier voor jullie zit. En natuurlijk schuift ome T wat elite lidmaatschap omzet door, maar das ook geen vetpot.
 
Als jij me net zo k*t voelde als mij was je een stuk vrolijker dan je nu was en had je waarschijnlijk ook niet de behoefte om je op een internetforum anders voor te doen dan je bent en hier een oppervlakkige karikatuur (sorry jonge je hebt het zelf zo mooi gezegd) neer te zetten en als jouw internetpersoonlijkheid niet zo belangrijk voor je is waarom ben je er dan mee begonnen en ben je er zolang mee door gegaan?

Nepperts vallen vanzelf door de mand jongen en ook jij ontkomt daar niet aan en nu kom ik niet meer in dit topic en lees je reactie op mijn post niet lekker puh na na na na na

Is dat nou geil, een quote van jezelf in je signature gebruiken? Je post barst overigens van de spelfouten.
 
Doen moslims ook. Daar stopt de vergelijking trouwens.
 
Taalgebreken onder moslims ook.
 
Als jullie maar weten, dat ik de slimste jongen van de hele wereld ben.
 
Daar ben ik me terdege van bewust, trac. Ik zal ook nimmer proberen je daarin aan te vallen, homofiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven