AndroidHealthClinic

hoe komt het dat Bruce Lee zo onmenselijk was?

Bezoekers in dit topic

Steenhard

Cool Novice
Lid geworden
28 feb 2014
Berichten
52
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
55kg
Hey
Kan iemand me meer uitleg geven over Bruce Lee ik ben al jaren fan van hem maar hoe kwam het dat hij zo sterk en snel was het kunnen toch geen genen zijn hij had bijna soort van anorexia en was maar 170 cm ongeveer hoe kan zoiets :ooooo
 
Hey
Kan iemand me meer uitleg geven over Bruce Lee ik ben al jaren fan van hem maar hoe kwam het dat hij zo sterk en snel was het kunnen toch geen genen zijn hij had bijna soort van anorexia en was maar 170 cm ongeveer hoe kan zoiets :ooooo
kracht heeft niks te maken met vvm.
hij trainde gewoon als powerlifter of iets dergelijks en niet als bb'er,
 
Core trainert..

Bruce Lee was fanatical about fitness; according to his widow Linda Lee, there was never a moment Bruce wasn’t working out (the guy would watch TV doing full splits). Of all the muscles in the body, Lee was most concerned with building up his core, as he believed that the core (stomach area) is used in almost all movement, hence was greatly important to martial arts.

Is his quest to improve his core strength, Lee invented something now known as the Dragon Flag, in his honor. If you couldn’t guess already, it’s considered one of the most difficult core exercises out there. Because Lee didn’t mess around. Stallone may have brought the move to peoples attention in Rocky 4, but Lee took it to another level, reportedly being able to support his entire frame on the edge of a bench, with only his shoulders touching anything, all while the rest of his body remained perfectly rigid and horizontal to the ground.
 
welkom en wat zijn je doelen
 
Bruce Lee is een overrated mythe. Tuurlijk kon de man wel wat maar in film kun je zelfs Silvester Stallone laten boksen.
 
Bruce Lee is een overrated mythe. Tuurlijk kon de man wel wat maar in film kun je zelfs Silvester Stallone laten boksen.

Sylvester Stallone is een kind tegenover Bruce Lee... Bruce Lee heeft genoeg gedaan en bewezen denk maar aan de one inch punch, zijn trappen voelde aan alsof je door ene auto werd aangereden. Je hebt wel aan een kant gelijk de media zal wel wat meer gemaakt hebben ervan maar Bruce Lee was niet normaal voor zijn lengte en gewicht..
 
Movie Magic
 
Sylvester Stallone is een kind tegenover Bruce Lee... Bruce Lee heeft genoeg gedaan en bewezen denk maar aan de one inch punch, zijn trappen voelde aan alsof je door ene auto werd aangereden. Je hebt wel aan een kant gelijk de media zal wel wat meer gemaakt hebben ervan maar Bruce Lee was niet normaal voor zijn lengte en gewicht..

wie zegt dat?
 
Mijn oke ook :P
 
Dus als je niet erg lang bent en niet zoveel massa hebt, dan kan het niet genetisch zijn?

Wat dacht je van techniek, snelheid, soepelheid, relatieve kracht, toewijding,… De vechtsport die hij deed vereiste volgens mij ook juist minder massa of lengte.
 
Ook een hele hoop bs dingen die verteld worden over hem. Zoals dat hij een bokszak doormidden kon trappen
 
Sylvester Stallone is een kind tegenover Bruce Lee... Bruce Lee heeft genoeg gedaan en bewezen denk maar aan de one inch punch, zijn trappen voelde aan alsof je door ene auto werd aangereden. Je hebt wel aan een kant gelijk de media zal wel wat meer gemaakt hebben ervan maar Bruce Lee was niet normaal voor zijn lengte en gewicht..


:roflol:
 
Dus als je niet erg lang bent en niet zoveel massa hebt, dan kan het niet genetisch zijn?

Wat dacht je van techniek, snelheid, soepelheid, relatieve kracht, toewijding,… De vechtsport die hij deed vereiste volgens mij ook juist minder massa of lengte.

Er is werkelijk geen enkele vechtsport waarbij je met minder lengte en massa voordeel hebt, laat staan dat dit een vereiste is.
 
Back
Naar boven