XXL Nutrition

Hoe krijg ik een grotere+dikkere kont?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

girl1876

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2005
Berichten
14
Waardering
1
Hoi
Ik vind zelf dat ik een nogal kleine en dunne kont heb. Ik heb zelf ook een lange rug, en doordat ik een kleine kont heb valt dit eigenlijk alleen maar meer op. Soms zie ik wel meer mensen met een lange rug en korte benen, alleen bij hen valt het niet op, omdat zegmaar boven hun kont zit dan nog vet, waardoor het lijkt of dat de rug korter is. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, want ik wil dus zegmaar ook nog aan de bovenkant van me kont, richting me rug het dikker hebben. Heeft iemand een idee of ik dit kan vergroten? En zoja, hoe? Ik dacht zelf wel aan van die apparaatjes die van die schokjes afgeeft waarmee je dan automatisch je spieren kunt trainen( zon soort abtronic). Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil daarbij ook aankomen, maar ik ben bang dat ik dan alleen bij me buik ofzo aankomt. Alvast bedankt.
 
Nee laat die onzin achterwege.

Uitstappen is enorm effectief voor je kont en voor je het weet heb je een te dikke kont.
 
Met squatten groeien niet alleen je benen, maar ook je kont. ;)
 
Lekker squatten! Mooie gespierde benen en een volle ronde kont. Just the way i like it! :D
 
Ja gewoon een variatie aan beenoefeningen doen en ik garandeer je succes.
 
Het vet komt als eerst bij de vrouwen op de heupen, benen en kont. Daarna komt het vet op de buik en andere plaatsen. Je kunt helaas niet plaatselijk vet verbranden of aankomen. Het is natuurlijk ook genetisch bepaald. Maar door je bilspieren te trainen (en niet met die schok ellende) in de sportschool, kun je toch wat accenten leggen. Maar een echte negerinnen kont zal het niet worden.
 
Negerinnen konten zijn ook puur vet.
 
wat is uitstappen en squatten eigenlijk?Ik ben niet zo thuis in de wereld van de bodybuilding eerlijk gezegd namelijk.
 
Ik denk dat als je gewoon flinke full squats en lunges maakt je echt wel een goede booty kan krijgen. En dan hoef je ook echt niet veel vet te hebben want dat gaat alleen maar hangen. Liever gewoon gespierde ronde billen, dat ziet er stukken beter uit.

Squatten:

BBSquat.gif


Lunges:

DBLunge.gif
 
Jaa hoe krijg je vet ergens.. :rolleyes:
 
De beste kont-oefening is naar mijn mening de romanian deadlift met licht gebogen benen en vanaf de vloer. Daarna full squats.

Als je altijd al een kleine (lees smalle) kont hebt gehad, dan zal je nooit een brede kont kunnen krijgen (als in de zin van een brede heup), want de kontspieren groeien alleen in de diepte ;).
 
Ga om te beginnen naar een sportschool (fitnhuss) de rest komt later wel. En neem een vriendin mee, dan hou je het waarschijnlijk wat langer vol.
 
bedankt voor jullie reakties in elk geval. Die apparaatjes als abtronic werken dus echt niet? Ik ging eerst wel naar de sportschool, maar daar stonden amper apparaten voor e bilspieren helaas.
 
girl1876 zei:
bedankt voor jullie reakties in elk geval. Die apparaatjes als abtronic werken dus echt niet? Ik ging eerst wel naar de sportschool, maar daar stonden amper apparaten voor e bilspieren helaas.

Die apparaten zijn vooral isolatie en geen compound, dus dan krijg je bijna geen groei. Als je een rond kontje wil, kan je beter met dumbbells en barbells gaan trainen.
 
Voor spieren te kweken werken die dingen niet,voor het beste resultaat kun je best full squats doen. Geen probleem,elke gym heeft wel een squatmachine of stang. De truuk is net iets onder de 90' te zakken.
 
iedereen bedankt voor de reakties!
En denken jullie dat als je bilspieren doet in combinatie met bijkomen ( dikker worden), het wel duidelijk te zien zal zijn dat me kont dikker word? En kun je ook gewoon zelf thuis van die oefeningen doen zonder gewichten enzo? En welke kun je dan het beste gebruiken voor de bovenkant van je kont( richting je rug)
 
als je kontje wat dikker is zal ik eens komen testen :p
 
Post eens een foto... dan hebben we een idee of het echt zo'n probleem is of niet. Persoonlijk voor mij: hoe smaller de kont hoe beter :)

En ja voor de rest is hier al veel gezegd geweest: squatten, lunges, zelfs deadlift (gestrekte benen), ...

Grtz
DiS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven