XXL Nutrition

Hoe krijg ik een grotere+dikkere kont? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
girl1876 zei:
iedereen bedankt voor de reakties!
En denken jullie dat als je bilspieren doet in combinatie met bijkomen ( dikker worden), het wel duidelijk te zien zal zijn dat me kont dikker word? En kun je ook gewoon zelf thuis van die oefeningen doen zonder gewichten enzo? En welke kun je dan het beste gebruiken voor de bovenkant van je kont( richting je rug)

Je hoeft helemaal niet dikker te worden! Zodra je meer spiermassa krijgt zal je voller worden en rondere vormen krijgen. Je kan het ook wel een beetje thuis doen maar als je echt wat massa bij je billen wil zal je toch met gewichten aan de slag moeten!
 
ga gewoon squaten, nu na 3 maanden squaten heb ik een reet die nog groter is dan die van d duck :mad:
 
Squatten (kniebuigen)
Sta met de voeten iets uit elkaar, voeten plat op de grond,
en zak naar beneden totdat de bovenbenen horizontaal ten opzichte van de grond staan.
Kom nu omhoog.
Tijdens de uitvoering van de oefening dient de rug recht (hol, billen naar achteren) gehouden te worden en het liefst verticaal.
De voeten blijven gedurende de gehele uitvoering plat op de grond.
Het lichaamsgewicht blijft op de hak en komt niet op de voorvoet.
De knieën komen tijdens het buigen niet voorbij de tenen, zelf te controleren wanneer je naar beneden kijkt.
Zorg ervoor dat de knieën perfect boven de voeten blijven en niet afwijken naar binnen of naar buiten.

Ik lees dit erover op internet. Is dat het? Of moet ik ook gewichtjes in me handen nemen ofzo?
 
girl1876 zei:
Squatten (kniebuigen)
Sta met de voeten iets uit elkaar, voeten plat op de grond,
en zak naar beneden totdat de bovenbenen horizontaal ten opzichte van de grond staan.
Kom nu omhoog.
Tijdens de uitvoering van de oefening dient de rug recht (hol, billen naar achteren) gehouden te worden en het liefst verticaal.
De voeten blijven gedurende de gehele uitvoering plat op de grond.
Het lichaamsgewicht blijft op de hak en komt niet op de voorvoet.
De knieën komen tijdens het buigen niet voorbij de tenen, zelf te controleren wanneer je naar beneden kijkt.
Zorg ervoor dat de knieën perfect boven de voeten blijven en niet afwijken naar binnen of naar buiten.

Ik lees dit erover op internet. Is dat het? Of moet ik ook gewichtjes in me handen nemen ofzo?

:D dit is het maar het is wel de bedoeling idd dat je wat gewicht gebruikt, dit kan idd ook met gewichten in de hand maar ik zou in eerste instantie gewoon de barbell (stang) gebruiken en daar wat kleine schijfjes aanschuiven.


squat met stang
 
squatte and people will call you fat ass in no time ;-)
 
leuk dat jullie allemaal reageren!
Ik had nog wel 1 vraagje. Om zegmaar echt de bovenbil/ onderrug, dus zegmaar dat stukje qua hoogte net boven de bilspleet zit te trainen, dat is denk ik haast ontmogelijk he?
 
Remco - 1977 zei:
Het vet komt als eerst bij de vrouwen op de heupen, benen en kont. Daarna komt het vet op de buik en andere plaatsen. Je kunt helaas niet plaatselijk vet verbranden of aankomen. Het is natuurlijk ook genetisch bepaald. Maar door je bilspieren te trainen (en niet met die schok ellende) in de sportschool, kun je toch wat accenten leggen. Maar een echte negerinnen kont zal het niet worden.


Bullshit! Je hebt vrouwen met verschillende figuren! Bijv zandloper peer appel


Bij een peer en een zandloper komt het vet vaak als eerste bij de heupen benen en kont maar bij een appel komt het als eerste bij de buik!
 
girl1876 zei:
leuk dat jullie allemaal reageren!
Ik had nog wel 1 vraagje. Om zegmaar echt de bovenbil/ onderrug, dus zegmaar dat stukje qua hoogte net boven de bilspleet zit te trainen, dat is denk ik haast ontmogelijk he?

ik weet het niet 100% cker, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je dat specifiek kan trainen. ik neem aan dat het gewoon mee groeit.

das bij mij wel namelijk :mad: squaten gaat redelijk goed en snel bij mij, benen groeien hard, maar mijn achterwerk nog harder en juist vooral bij je rug zie ik dat omdat mijn benen in verhouding ok zijn maar bij mijn rug ontstaat het plateau gedeelte zeg maar ;) :o
 
Girl1876, het stukje net boven de bilspleet wat je bedoelt is de onderrug en nee die kun je niet bijzonder veel laten toenemen in grootte. Je traint hem wel automatisch mee als je deadlifts doet dus misschien dat je er wat resultaat mee krijgt. In de sectie e-books op dit forum is "krachttraining" van Frederic Delavier te downloaden, hierin staan veel oefeningen uitgelegd met duidelijke illustraties. Er staan ook allerlei oefeningen in, speciaal voor de bilspieren (waaronder de oefeningen die je al zijn aangeraden). Ik zou zeggen, downloaden en eens doorkijken. http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=41045

Grtz

Daan
 
bedankt.
Ik heb daarop geklikt en dan op die site, maar ik kan nergens vinden waar ik op moet klikken om het te downloaden.
 
oooh een konten topic :heart:
 
Hoe je een grote dikke kont krijgt?
PM Monsterstrength:thumbup:

ot:
Squatten en deadliften, maar dit is al gezegd!
 
Kniebuigen! daar krijg je een vollere kont van!
 
ik wil wel iets implanteren in je ****

just kidding meiske, squatten is the way
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven