AndroidHealthClinic

Hoe krijg ik het snelst een sixpack??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee trouwens nu het toch allemaal over de buik gaat. De eigenaar van mijn gym zag me sjouwen met wat gewichten voor crunches. hij zei dat ik ze beter op lichaams gewicht kan pakken, omdat je van gewichten zoveel massa maakt, dat je een bolle buik gaat krijgen, nou nam ik dit met een korreltje zout, want heb een keer een topic erover gelezen, maar voordat ik hem ga vertellen dat hij fout zit, wil ik het toch nog een keer horen, dus...

De buikspieren met of zonder gewichten trainen?? Dus op herh. met eigen gewicht of korte sets met gewicht voor massa?
 
Ik doe crunches met 2x25kg op me buik voelt lekker gewoon sets van 20 doen en het gaat wel lekker tja buikje drukt iets naar voren(1-1,5cm) maar je ziet wel waardoor het komt ;)
 
Hij heeft wel gelijk, hoe dikker je abs worden des te boller je buik wordt (kijk maar naar bijv. Pudzianowski). Helemaal als er een laagje vet overheen zit, dan is het net een GH gut als je het aanspant (bij mij tenminste).
 
okeej, dus beter op herh. pakken met lichaams gewicht en af en toe eens zwaar pakken is dus geen probleem
 
naja ik denk dat het een voorkeur van smaak is maar zolang er sneeuw op ligt lijkt het wel alsof je meer vet hebt bij mij zie je nu 4 blokjes nog wat vet weg en tada 6pack en dan op naar de 8 pack
 
achja chinnen doe je in het begin ook zonder gewicht en zie je ook resultaat, maar je kan gewoon doorgaan hoor zonder gewicht maar wat je ook moet doen is niet alleen crunches maar ook fietsen of op je rug liggen en je benen recht omhoog zwaaien
 
achja chinnen doe je in het begin ook zonder gewicht en zie je ook resultaat, maar je kan gewoon doorgaan hoor zonder gewicht maar wat je ook moet doen is niet alleen crunches maar ook fietsen of op je rug liggen en je benen recht omhoog zwaaien

???

Wat je voor je buik moet doen = squatten en deadliften.
 
het gaat ook om de prikkels die je buik krijgt he ;)
 
heb gister 170 gesquat, dus hoop dat het wel goed zit :D

waar het om ging is dat ik tijdje terug in een topic zat, waarin werd gezegd dat de buikspier het zelfde is als andere spieren en dus hetzelfde belast moet worden voor het doel waar je voor gaat, in mijn geval massa, dus alles kort en zwaar, maar die gozer zegt dus dat je dan een opgezwolle buik krijgt en dat helemaal niet moet doen blablabla dus vandaar dat ik het even zeker wilde weten!
 
massa op de buik = 'opgezwollen' buik. Net als de rest van je spieren
 
okidoki! thnx man!
 
Oké allemaal, weer bedankt voor jullie tips!!! Ik thuis geen gewichten ofzo dus wat kan ik dan op mijn buik leggen??? Nog een vraagje: Gister, opgedrukt, 1e keer (kan t echt niet!!), ik heb da gedaan met mijn knieen op mijn bed en dat 3 * 30. Ik voelde het braden in mijn armen, klopt het dat eerst zeg maar je armen worden 'aangepakt' en daarna pas je borstspieren?? Hoe vaak zouden jullie aanraden, op te drukken en hoeveel??

Bedankt!!!
 
Was het een lekker kippetje? :roflol:

whaha!!

OT: je armen worden idd aangepakt, je triceps voornamelijk (behalve de borst) dat zal je zeker in het begin voelen! Je kan het 3 keer in de week doen om te beginnen. opdrukken met de eerste spierpijn is ook niet lekker! en voor je buik is het simpel, als je met gewichten wilt crunches (wat voor jou opzich niet hoeft hoor) kan je gewoon een stapel schoolboeken als weights pakken ;) als je 14 bent en je zit (uiteraard) op de middelbare school, moet je altijd tonnen boeken meesjouwen, dus je zal thuis wel genoeg hebben!
 
mar als da manneke een 6pak wil, kan hij toch beter gewoon met eigen gewicht trainen. Of zie ik dat verkeerd?

Ooow bij ons op de sportschool zei een instructeur een x dat je je abs mar max 10% kunnen groeien (zonder annabolen of dergelijke) weet iemand of dat klopt?
 
mar als da manneke een 6pak wil, kan hij toch beter gewoon met eigen gewicht trainen. Of zie ik dat verkeerd?

Ooow bij ons op de sportschool zei een instructeur een x dat je je abs mar max 10% kunnen groeien (zonder annabolen of dergelijke) weet iemand of dat klopt?

bullshit
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ooow bij ons op de sportschool zei een instructeur een x dat je je abs mar max 10% kunnen groeien (zonder annabolen of dergelijke) weet iemand of dat klopt?


genen genen en nog eens genen, er is geen regel van hoe groot je abs kunnen worden.

weer zon duffe instructeur hehe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven