XXL Nutrition

Hoe krijg ik het snelst een sixpack???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het niet. Ik heb namelijk nog geen 1 bodybuilder gezien waarbij de buikspieren echt een freakshow was net zoals de rest van z'n lichaam. Als je groeihormonen neemt ligt het misschien wat anders, weet ik niet precies, ook omdat je darmen dan je buikspieren nog harder tegen je vel aandrukken.


ik wel..was zo een foto bij een article op bb.com...ben em helaas ff kwijt
 
Okè allemaal,
Bedankt voor jullie reacties!!
Is een dragon flag zwaar om te doen??? Zijn er nog meer effectieve oefeningen om je buikspieren te trainen??
Bedankt!!!

Greetz
 
Okè allemaal,
Bedankt voor jullie reacties!!
Is een dragon flag zwaar om te doen??? Zijn er nog meer effectieve oefeningen om je buikspieren te trainen??
Bedankt!!!

Greetz

je kan ook oefeningen doen met de AB-crunch
 
Okè allemaal,
Bedankt voor jullie reacties!!
Is een dragon flag zwaar om te doen??? Zijn er nog meer effectieve oefeningen om je buikspieren te trainen??
Bedankt!!!

Greetz

Dat zal je zelf moeten ondervinden he gozer! dat kan niemand voor jou inschatten ;) Je kan ook oefeningen doen zoals;

-Liggen op de grond met je armen achter je hoofd, dan 1 voor 1 je been de lucht in en dan 5 sec ong een halve meter boven de grond gespannen houden.
-Met 2 benen kan het ook, maar je kan het ook moeilijker maken door ook met je boven lichaam omhoog te komen, en dan een 'v' vorm te maken (benen hoog, billen op de grond en boven lichaam omhoog), zo kan je dan ook je benen gaan 'scharen'. Dit kan je doen door in die houding je benen wat wijder te doen en dan naar elkaar toe te brengen.

Ik heb ook even 2 links voor je, misschien heb je er wat aan.
Buikspieroefeningen (buikspieren trainen)

Via deze link kan je zo te zien een gratis buikspier gidsje aanvragen voor nix, maybe kan je daar een stukje mee uit de voeten!
Buikspieroefeningen - buikspieren - wasbordje

trouwens, aan je vraag aan lukie, probeer zelf ook even te googlen, scheelt je een hoop tijd en zo kan je zelf ook op onderzoek uit gaan he! ;)
 
Dat zal je zelf moeten ondervinden he gozer! dat kan niemand voor jou inschatten ;) Je kan ook oefeningen doen zoals;

-Liggen op de grond met je armen achter je hoofd, dan 1 voor 1 je been de lucht in en dan 5 sec ong een halve meter boven de grond gespannen houden.
-Met 2 benen kan het ook, maar je kan het ook moeilijker maken door ook met je boven lichaam omhoog te komen, en dan een 'v' vorm te maken (benen hoog, billen op de grond en boven lichaam omhoog), zo kan je dan ook je benen gaan 'scharen'. Dit kan je doen door in die houding je benen wat wijder te doen en dan naar elkaar toe te brengen.

Ik heb ook even 2 links voor je, misschien heb je er wat aan.
Buikspieroefeningen (buikspieren trainen)

Via deze link kan je zo te zien een gratis buikspier gidsje aanvragen voor nix, maybe kan je daar een stukje mee uit de voeten!
Buikspieroefeningen - buikspieren - wasbordje

trouwens, aan je vraag aan lukie, probeer zelf ook even te googlen, scheelt je een hoop tijd en zo kan je zelf ook op onderzoek uit gaan he! ;)


yepp mate je hebt gelijk
met googlen heb ik veel gevonden
 
yepp mate je hebt gelijk
met googlen heb ik veel gevonden

yep tis heel erg handig, en zo kan hij ZELF lezen en begrijpen wat hij moet doen. Google is my best (internet) friend!
 
Hallo,
Bedankt voor de tips, en links!!! Hoe vaak zouden jullie opdrukken per week, en dan hoeveel, aanraden voor mij?? Ben 14 en kan het totaal niet!!
Tips zijn altijd welkom!!

Greetz
 
dan moet je eerste eens gaan oefenen dat je er 6 kan, maar google even hoe je het goed doet, dat je niet je rug laat hangen!
 
oké bedankt!!!

vraag me af hoe jij alles opneemt wat we zeggen enigste is "bedankt oke meer tips". Weet wel dat je moet gaan trainen ervoor he en flink doorzetten anders kom je er niet en blijft dat vet op je buikspieren zitten en krijg je ze nooit te zien.
 
Ja dat is waar, maar wat moet ik anders segge????
Ik ga dr wat mee doen. Ik zal is even kijken hoeveel ik kan en of ik het wel goed doe.
 
Hallo,
ik heb gisteren dus even opgedrukt en kan ongeveer 6 keer en dat 5 sessies zeg maar,
Maar werkt het ook als ik eerst begin met kleine beetjes (dat ik dan borstspieren krijg, door bijvvorbeeld elke dag 6 * 5 te doen)?????

Bedankt!!

Greetz
 
Hallo,
ik heb gisteren dus even opgedrukt en kan ongeveer 6 keer en dat 5 sessies zeg maar,
Maar werkt het ook als ik eerst begin met kleine beetjes (dat ik dan borstspieren krijg, door bijvvorbeeld elke dag 6 * 5 te doen)?????

Bedankt!!

Greetz

Nee een spier heeft rust nodig
 
Elke dag *serieus/lees: zwaar* trainen zal al snel contra productief werken.

Hier ga je imo weinig mee bereiken.
 
Oké, hoevaak zou ik dan moeten/kunnen opdrukken per week???
Alvast bedankt!!!

Greetz
 
elke spiergroep om de dag trainen. dan heeft de spier genoeg rust. (dus ong. 48 uur er tussen laten). suc6 ermee.
 
Sixpack koop je in de winkel....... Of ben ik nu niet grappig :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven