AndroidHealthClinic

Hoe krijg je het best je zwemband weg? (TIPS!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman
ja joh, dat wist ik allemaal wel.
Ik gun Elmar die smalle taille gewoon niet:D

Lekker aardig ben je! :D hehe.

Maar ik doe me Abs gewoon 1x in de week en dan 6 sets van 4-6 reps en dat vind ik genoeg. Hoezo zou ik me buikspieren doen als je ze toch (nog) niet ziet zitten door het laagje vet, dat ik toch eerst moet wegwerken. Ik heb ze gister getraint maar heb alleen maar het gevoel of me bui groter word :( Maar ik heb besloten te blijven cutten totdat ik lekker droog ben en me zwembandje kwijt ben. Maar ik heb een max van 6 maanden.
 
Het wegkrijgen van vet rond de buik heeft nix met buispieroefeningen of wat voor spierversterkende oefeningen te maken. Het gaat allemaal om de cardio. Probeer een paar keer per week een uurtje te fietsen op 65% van je HF MAX want dan fiets je voornamelijk in je vetreserves. Daarnaast moet je natuurlijk op je voeding letten, maar het lijkt me dat dat voor zich spreekt. Veel succes!

Flex
 
Ja Duh! :D hehe...

Alweer: Ik fiets 10 min voor workout (Warm-up) & 45 min tussen 70-80 rpm meestal op hartslag 130-140 (op het eind) Level 5-6
 
haha ja ik begrijp nu dat het al 10 keer teruggekomen is in deze threath, maarja ik was te LAZY om het allemaal te lezen :)

Wat je beschrijft ziet er goed, hou dit vol en dan zal je zeker vet verbranden, maar denk er aan, echt strak worden is iets wat met je genetische bepalingen te maken heeft ( ook duhhh idd haha) en een proces van jaren kan zijn, maar zo te horen ga je er voor dus dan komt het wel goed ;) !!

succes
 
Laatst bewerkt:
hehe, ja jammer dan ik weet dat ik de vorm wel heb alleen het verdomde bandje. Maar ik ga gewoon door totdat ie weg is. Desnoods nog minder eten.
 
Originally posted by Elmar


Lekker aardig ben je! :D hehe.

Maar ik doe me Abs gewoon 1x in de week en dan 6 sets van 4-6 reps en dat vind ik genoeg.

dus ik heb alles voor jan l*l lopen tikken. lekker ben jij:D
 
haha tuurlijk niet voor de gene die geen vetjes heeft ka dit heel goed gebruiken :D ennuh
COpy - Paste! :D
 
Blame tapatalk, stond bij nieuw ongelezen
 
Haha.Elmar is al bijna 7 jaar niet meer online geweest.:)
 
Terug naar het zwembad brengen ???





















Sorry i know, lame as hell..
 
Back
Naar boven