AndroidHealthClinic

Hoe kuren natural bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Ik kwam net dit interview tegen met Mike Arnold van Muscular Development, doping guru en coach van zowel chemische als natural bodybuilders.

Hij vertelt nog eens duidelijk wat en hoeveel er tegenwoordig gebruikt wordt door enerzijds de chemische en anderzijds de natural bodybuilders.
Verder legt hij ook uit hoe gemakkelijk het is niet gepakt te worden bij dopingcontroles.

Niets nieuws, maar altijd leuk om het ook eens van een prominent insider te horen.
Wanneer je als true natural durft te beweren dat de meeste natural kampioenen aan de doping zitten wordt je namelijk nogal snel als jaloerse opschepper afgeschilderd.

Enjoy de mp3:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/graf/mike-arnold-steroids.mp3
 
Er bestaat nagenoeg niet iets als ''natural'' zijn wanneer het op wedstrijdniveau aankomt. Claim je naturel te zijn, dan is dat gewoond dikke bullshit.
 
Zelfs de ''natural bodybuilders zijn niet natty
 
Er bestaat nagenoeg niet iets als ''natural'' zijn wanneer het op wedstrijdniveau aankomt. Claim je naturel te zijn, dan is dat gewoond dikke bullshit.

Akkoord, natural wedstrijden op hoog niveau geloof ik ook niet in.

1. de producten zijn de krachtig
2. daardoor is de verleiding te groot
3. foetelen is te gemakkelijk
 
Krachtig inderdaad, veel massa behouden en daarbij nog gestoord veel vet verbranden ga je naturel gewoon nooit redden, nagenoeg onmogelijk. Dit is wat tren doet.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over al de diuretica die daarbij komt kijken. Sure, met veel massa op het podium staan met een vp van 5/6% haha. Allemaal zever.
 
Dus eigenlijk ben jij ook niet natty mister10.
 
Ik kwam net dit interview tegen met Mike Arnold van Muscular Development, doping guru en coach van zowel chemische als natural bodybuilders.

Hij vertelt nog eens duidelijk wat en hoeveel er tegenwoordig gebruikt wordt door enerzijds de chemische en anderzijds de natural bodybuilders.
Verder legt hij ook uit hoe gemakkelijk het is niet gepakt te worden bij dopingcontroles.

Niets nieuws, maar altijd leuk om het ook eens van een prominent insider te horen.
Wanneer je als true natural durft te beweren dat de meeste natural kampioenen aan de doping zitten wordt je namelijk nogal snel als jaloerse opschepper afgeschilderd.

Enjoy de mp3:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/graf/mike-arnold-steroids.mp3

Interessant topic wel, maar waarom moet je nu áltijd in elk topic en in elke post weer die "true natural" zever erbij noemen, begint echt zwaar vermoeiend te worden man. Of is dat om meer hits op google te krijgen oid?
 
Interessant topic wel, maar waarom moet je nu áltijd in elk topic en in elke post weer die "true natural" zever erbij noemen, begint echt zwaar vermoeiend te worden man. Of is dat om meer hits op google te krijgen oid?

Sommige mensen hebben nou eenmaal geen kloten om toe te geven dat ze aan de AAS zijn.

Er is gewoon geen naturel op competitief niveau. Klaar.
 
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen kloten om toe te geven dat ze aan de AAS zijn.

Er is gewoon geen naturel op competitief niveau. Klaar.

Hij hoeft het natuurlijk helemaal niet toe te geven als ie niet gebruikt, en voorzover ik weet doet ie ook niets op competitief niveau.

Maar dat voortdurende gekoketteer met "TNBB" maakt je posts vrij irritant Mister10, ook wanneer je wel gelijk hebt.
 
Interessant topic wel, maar waarom moet je nu áltijd in elk topic en in elke post weer die "true natural" zever erbij noemen, begint echt zwaar vermoeiend te worden man.

Maar dat voortdurende gekoketteer met "TNBB" maakt je posts vrij irritant Mister10, ook wanneer je wel gelijk hebt.

Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.

Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!
 
Laatst bewerkt:
Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.

Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!


Ik kan dat beamen Mister10. Heb je foto's gezien en ik kan echt wel het onderscheid maken tussen natty en aan de AAS. Lekker niet op letten. Wij weten wel beter.
 
En als jij nu toch ook gebruikt? Of per ongeluk eens een pre workoutje met DMAA hebt genomen of een anti astmamiddeltje met efedrine of wat dan ook? Hoe moeten we dan de échte echte natural bodybuilders noemen? Real true natural bodybuilders? En als díe toch ook gebruiken, wat dan? Really really really true natural bodybuilders? Imo ben je überhaupt geen bodybuilder als je nooit op een podium hebt gestaan, dus heel je terminologie valt in het water.

Maar ik ben natuurlijk "zo dom als een steen" dus ik zal het wel allemaal niet snappen dan. Ook je zeer geagiteerde reactie op een logische opmerking zorgt niet voor meer begrip helaas.
 
Het boeit me eigenlijk geen reet of die natural of true natty is , het is ****ing irritant om bij elke post erbij te zetten dat die niks gebruikt terwijl wij er niet eens naar vragen.
 
Het boeit me eigenlijk geen reet of die natural of true natty is , het is ****ing irritant om bij elke post erbij te zetten dat die niks gebruikt terwijl wij er niet eens naar vragen.

true that! who gives a **** anyway niemand vraagt er toch achter? Who you trying to impress ur a TRUE NATURAL Arnold? ;) Enige wat ik mij blijf afvragen is waarom je altijd bezig bent dat je tegen elke vorm van doping AAS etc. bent maar wel blijf je dan posten op een forum (sectie) dat alleen maar gaat over AAS gebruik je moet er niks van weten dus ook niet van de gebruikers en het is ook niet om info te verkrijgen om toekomstig gebruik? Ik ga toch ook niet naar een taarten avond bij paar oma's elke week als ik nooit taart eet of taart wil leren maken in de toekomst :rolleyes: :D
 
true that! who gives a **** anyway niemand vraagt er toch achter? Who you trying to impress ur a TRUE NATURAL Arnold? ;) Enige wat ik mij blijf afvragen is waarom je altijd bezig bent dat je tegen elke vorm van doping AAS etc. bent maar wel blijf je dan posten op een forum (sectie) dat alleen maar gaat over AAS gebruik je moet er niks van weten dus ook niet van de gebruikers en het is ook niet om info te verkrijgen om toekomstig gebruik? Ik ga toch ook niet naar een taarten avond bij paar oma's elke week als ik nooit taart eet of taart wil leren maken in de toekomst :rolleyes: :D
Hij moet aan mensen laten zien hoe speciaal die is terwijl ik juist lach om mensen die een absurde fysiek naturel proberen te halen :roflol:

Het boeit me echt niet of je natty bent of je juiced zolang je maar een goed fysiek hebt
 
En als jij nu toch ook gebruikt? Of per ongeluk eens een pre workoutje met DMAA hebt genomen of een anti astmamiddeltje met efedrine of wat dan ook? Hoe moeten we dan de échte echte natural bodybuilders noemen? Real true natural bodybuilders? En als díe toch ook gebruiken, wat dan? Really really really true natural bodybuilders? Imo ben je überhaupt geen bodybuilder als je nooit op een podium hebt gestaan, dus heel je terminologie valt in het water.

De de facto definitie van Natural Bodybuilder is iemand die in zekere mate chemische ondersteuning gebruikt om een bodybuilding fysiek met een 'natural look' te ontwikkelen, en er in slaagt de meerderheid van de mensen wijs te maken dat hi/zijj geen chemische ondersteuning gebruikt.

Een True Natural Bodybuilder is iemand die geen chemische ondersteuning gebruikt om zijn fysiek te ontwikkelen. Punt.

Als je dit verschil niet begrijpt of niet inziet dat dit een hemelsbreed verschil is, dan is dat erg jammer voor jou.
En er zijn nu eenmaal mensen die het onaanvaardbaar vinden wanneer ze onterecht verondersteld worden (illegale) chemicaliën te gebruiken, en die hebben het recht zich expliciet TNBB-er te noemen.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 11:31 ----------

Het boeit me eigenlijk geen reet of die natural of true natty is , het is ****ing irritant om bij elke post erbij te zetten dat die niks gebruikt terwijl wij er niet eens naar vragen.

Doe ik niet. Ik vermeld alleen welke sport ik beoefen, namelijk TNBB. Dat het steeds weer dezelfde debielen zijn die daar off topic discussies rond starten is niet mijn schuld.
 
Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.

Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!

Sig:
True Natural Bodybuilding = bodybuilding without ever having used any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet

Waarom eet je dan 2,5-3 kg whey per maand als ik je eetschema mag geloven???? Lekker 'natural'.

nigga-please.jpg
 
Ik moet altijd zo lachen om Mister10 en z'n true natural bb term.
 
Enige wat ik mij blijf afvragen is waarom je altijd bezig bent dat je tegen elke vorm van doping AAS etc. bent maar wel blijf je dan posten op een forum (sectie) dat alleen maar gaat over AAS gebruik je moet er niks van weten dus ook niet van de gebruikers en het is ook niet om info te verkrijgen om toekomstig gebruik?

Hier wil ik toch nog even kort op reageren, en dan alleen nog on topic.

Het feit dat ik 100% tegen doping gebruik ben betekent niet dat:

- ik niets kan/mag/wil weten over AAS gebruik
- ik geen normale vriendschappelijke relatie met gebruikers kan hebben.
- ik niet kan genieten van het volgen van het IFBB pro bodybuilding.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 11:52 ----------

Waarom eet je dan 2,5-3 kg whey per maand als ik je eetschema mag geloven???? Lekker 'natural'.

Sorry, maar ik ga hier geen lagere school cursussen geven aan mensen die niet weten wat wei en creatine is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven