XXL Nutrition

Hoe kuur verder afmaken?

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik zit nu 5 weken aan de volgende kuur:
Test 600 mg pw
Tren 400 mg pw
Deca 200 mg pw
Diana 40 mg pd

Diana was als kickstart en is er per vandaag uit.
In het topic van Myo lees ik dat het maar raar is om je a.s. te verlagen ipv gelijk blijven of verhogen.
Ik zit eraan te denken om de tren naar 600 mg te verhogen. Is totaal 80 mg minder pw dan nu maar ik denk dat 200 mg tren niet onderdoet voor 280 mg diana pw.

Of een heel ander a.s. toevoegen dan ik nu zet?

Ook wil ik de deca na 8 weken eruit halen. Ik zou eerst 8 weken kuren dan een cruise op 250 mg test. Maar besloten voorlopig door te gaan. Deca vind ik lekker maar het herstel viel me tegen in het verleden, al heb ik nooit zo laag gezeten als ik nu doe.
Zou 400 mg masteron een mooie toevoeging zijn?

Kuur zou dan verder als volgt zijn:
600 mg test pw
Tren weer op 400 mg pw
Mast op 400 pw

Hoe lang word aangeraden tren te zetten achter elkaar? Wil dat nog voorlopig zetten maar als dit niet aan te raden is wil ik er best een andere a.s. voor inzetten.
Wil nog zeker 15 weken on blijven.

Bij voorbaat dank voor het meedenken.

Huidige stats 95 kg 180cm 14%
 
Wrm die deca er niet gewoon inhouden? Nu heb je het voor jan !&! genomen, en switchen kan maar benut wel je gear volledig anders is het gewoon zonde van t geld
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Deed het meer voor de knie gewrichten. Heb ik al tijden last van. En deca werkt wel want voel niets nu. Maar ben me ervan bewust dat ik het niet beter maak. Ja het liefst hou ik deca erin en verhoog ik het naar 400 mg
 
Ik zou hem ook op 400 zetten, goed voor de smering van je gewrichten en een goede synergie met je Test
 
Tren ook op 400 houden? Of kun je weer een stapje maken als je die ook hoger zet. 600 mg dus.
 
Tren ook op 400 houden? Of kun je weer een stapje maken als je die ook hoger zet. 600 mg dus.

Mwah, zou hem gewoon op 400mg houden.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Back
Naar boven